Vi söker en ekonomiassistent till framtida uppdrag
Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Bräcke
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Bräcke,
Höganäs,
Ängelholm,
Helsingborg,
Båstad eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Bräcke,
Höganäs,
Ängelholm,
Helsingborg,
Båstad eller i
hela Sverige Är du en öppen och glad ekonomiassistent som vill utvecklas inom ekonomiområdet? Då vill vi gärna att du anmäler ditt intresse för framtida tjänster via oss.
Detta är en proaktiv annons inför kommande konsultuppdrag inom offentlig verksamhet. Om vi får in relevanta uppdrag som matchar din profil kommer vi att kontakta dig via telefon för att vidare stämma av!
Om uppdraget:
Både du som önskar arbeta heltid samt du som vill arbeta deltid är välkommen att anmäla ditt intresse genom att ansöka längst ner på denna annons. Uppdraget kan variera från någon månad till över ett halvår. Det kan även finnas chans till förlängning utöver det.
Publiceringsdatum2018-01-23ArbetsuppgifterDina arbetsuppgifter som ekonomiassistent kommer framförallt att arbeta brett inom ekonomiområdet. Vi ser gärna att du är en noggrann och ansvarstagande person som älskar att jobba med siffror. Det kommer bland annat vara uppgifter inom reskontrafunktionen som innefattar fakturahantering, upplägg av kunder och leverantörer, in- och utbetalningar, kontoavstämningar samt påminnelse - och kravhantering. Du har förmågan att arbeta både självständigt och tillsammans i grupp där du är snabb på att förstå och sätta dig in i nya situationer.
Som ekonomiassistent har du en god social kompetens då stor del av rollen består av att ha en god kommunikation med leverantörer och kunder inom verksamheten. Du trivs att arbeta konsultativt och är bra på att möta olika personer på ett professionellt sätt.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning eller motsvarande
• Minst ett års arbetserfarenhet som ekonomiassistent
• Erfarenhet av någon/några förekommande ekonomisystem, t.ex. Raindance eller Agresso
• Goda kunskaper i MS Office
Vad vi erbjuder dig:
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan:
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Alla våra lediga tjänster finner du här:
www.bemannia.se/lediga-jobb/ Registrera ditt CV här:
www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/ Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbete med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid/Deltid Visstid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHR
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3918824
Observera att sista ansökningsdag har passerat.