Vi söker en ekonomiassistent
Sententia Rekrytering AB / Ekonomiassistentjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sententia Rekrytering AB i Kalmar,
Nybro,
Oskarshamn,
Karlskrona,
Växjö eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2012-05-10Om tjänstenTill vår konsultverksamhet söker vi en ekonomiassistent för ett sommarvikariat hos en utav våra kunder i Kalmar.
Tjänsten är mellan veckorna 28 till 32, heltid.
I rollen som ekonomiassistent kommer du att jobba med kund- och leverantörsreskontra, boka in- och utbetalningar samt ansvara för inkommande och utgående post.
KvalifikationerDu som söker kanske studerar ekonomi idag eller har du haft en tjänst som ekonomiassistent på ett företag.
Som person är du noggrann och strukturerad, du är utåtriktad och tycker om nya utmaningar.
Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav samt god datavana i MS Office.
Om du har jobbat i något ekonomiprogram är detta meriterande.
Om Sententia Rekrytering & HR:
Som anställd hos oss på Sententia Rekrytering & HR erbjuds du en visstidsanställning, marknadsmässig lön, övertidsersättning, semesterersättning, tjänstepension och försäkringar.
Hur du ansöker:
Du söker tjänsten via vår CV databas
www.sententiarekrytering.se.Glöm inte att bifoga två referenter med namn och telefonnummer i din ansökan. Dessa ska ej vara äldre än 5 år.
Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan.
Har du frågor eller vill veta mer så är du välkommen att kontakta Terése Smålander Carlstedt på telefon 0703-77 45 51 eller e-post
terese.carlstedt@sententia.se .
Välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-05-27
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTerése Carlstedt, 0703774551
FöretagSententia Rekrytering AB
AdressSententia Rekrytering AB
Box 11076
58011 Linköping
Jobbnummer 1239706
Observera att sista ansökningsdag har passerat.