Vi söker en ekonomiadministratör
AxÖ Consulting AB / Ekonomiassistentjobb / Motala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Motala,
Vadstena,
Mjölby,
Karlsborg,
Linköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AxÖ Consulting AB i Motala,
Vadstena,
Linköping,
Askersund,
Boxholm eller i
hela Sverige Hos oss på Qbena kombinerar vi lokalt entreprenörskap med internationella ambitioner.
Just nu söker vi en ekonomiadministratör som vill ta en central roll och bidra till vår fortsatta framgång.
Som ekonomiadministratör kommer du vara en nyckelperson i vårt team. Din vardag handlar om mer än siffror - du kommer att arbeta med löpande bokföring, orderhantering, kundkontakter och reklamationer.
Vi är ett litet team här i Motala, vilket gör att vi jobbar nära varandra och har ett bra samarbete. Samtidigt är det viktigt att kunna ta egna initiativ och driva arbetet framåt.
I rollen ingår huvudboksbokningar, bankavstämningar, periodiseringar, fakturering och hantering av leverantörsfakturor. Du kommer också att förbereda underlag för månadsbokslut och vara med och säkerställa att den ekonomiska administrationen flyter smidigt, vilket är avgörande för att vi ska kunna växa i samma takt som vi vill.
Trots att vi är ett mindre företag är vi en del av en större koncern, vilket ger oss både trygghet och höga krav på kvalitet. Som ekonomiadministratör hos oss får du en viktig roll i att se till att rapportering och bokslut håller hög standard.
Har du vad som krävs?
För att trivas hos oss behöver du ha en ekonomisk gymnasieutbildning och goda kunskaper i Excel. Viktigast av allt är att du är självgående, noggrann och strukturerad - någon som ser vad som behöver göras och inte tvekar att ta tag i det.
Vi söker någon som vill bli en del av vår resa och som ser potentialen i det vi kan åstadkomma tillsammans!
För rätt person väntar en spännande och utvecklande resa i ett företag som kombinerar det bästa av det lilla och det stora. Är du den vi söker?
Exempel på arbetsuppgifter:
- Löpande bokföring
- Kundreskontra och leverantörsreskontra
- Månadsbokslut
- Momsrapportering
- Lageradministration och orderhantering
- Kundkontakter och innesälj
- Reklamationshantering
- Visst inköp
Efterfrågan kompetens:
- Som minst ekonomisk gymnasieutbildning.
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter/roller.
- Goda datorkunskaper, i synnerhet goda kunskaper i Excel.
- Det är meriterande om du har kunskaper i VISMA administration 2000.
- Goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift.
Ansökan och information
Vid frågor om rekryteringsprocessen, vänligen kontakta: Thomas Rundström,
thomas@qbena.se Alla ansökningar behandlas konfidentiellt. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med dig ansökan. Läs mer om
https://www.qbena.se/ Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2024/306".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare AxÖ Consulting AB (org.nr 559099-7531)
Arbetsplats Varmt välkommen med din ansökan!
Kontakt Thomas Rundström
0141-234050 Jobbnummer 9020139
Observera att sista ansökningsdag har passerat.