Vi söker en ekonom eller controller till Södertälje!

Bemannia Kontor / Ekonomiassistentjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Är du civilekonom och söker ett kortare uppdrag där du får använda dig av dina systemkunskaper? Har du tidigare arbetat med förbättringsarbete inom ekonomiprocesser med fokus på optimalt systemutnyttjande och vill göra detta igen? Välkommen in med din ansökan!

Om uppdraget:

Vår kund i Södertälje söker nu en ekonom för att avlasta systemansvarig i arbetet med att förbättra deras ekonomiprocesser med optimalt systemutnyttjande som fokusområde. Tjänsten avser ett konsultuppdrag på heltid med start omgående som beräknas pågå under två (2) till tre (3) månader.

Publiceringsdatum
2019-01-15

Arbetsuppgifter
Som ekonom/controller hos vår kund kommer du främst avlasta systemansvarig för ekonomisystemen med förbättringsarbete och problemlösning för att smidigare och effektivare kunna utnyttja deras system. Det finns även möjlighet att driva mindre projekt och hjälpa till med kravställningen inför nytt affärssystem.

Kvalifikationer
• Minst tre (3) års erfarenhet av yrket
• Civilekonom eller motsvarande
• Kunskaper inom bokförings- eller affärs- och redovisningssystem
• Erfarenhet från förbättringsarbete inom ekonomiprocesser med fokus på optimalt systemutnyttjande
• Systemkunnig

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Alexandra Lindholm på e-postadress: alexandra.lindholm@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Lindholm

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4556133

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: