Vi söker en driven och energisk Office Coordinator
Uniflex Sverige AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-12-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker en driven och energisk Office Coordinator" (publicerad 2018-01-15) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Jobbeskrivning
Är du en person med ett driv som sprider glädje, vill vara spindeln i nätet och ha ansvar för kontorrservice? Då är du den vi söker
För kunds räkning söker vi en Office Coordinator för uppdrag på kontor inom reception i Solna. Detta är en roterande tjänst med varierande arbetsuppgifter inom kontorsservice som innefattar allt från reception, kundservice, administration, post etc. Du kommer ingå i ett team med roterande schema för arbetsuppgifter inom reception, servicecenter och post & gods.
Vi söker dig som är social, framåt och erfarenhet av liknande arbeten är meriterande.
Arbetstiderna 08-17 måndag - fredag
Heltid på tillsvidare
Placering: Solna
Start efter årsskiftet, flexibelt startdatum
Timlön enligt kollektivavtal
Arbetsuppgifter:
• Se till att kontoret ser representativt ut
• Vara ansiktet utåt
• Sköta administration
• Besvara mail och telefon
• Vara behjälplig åt intern personal
Profil
• är en social person som är duktigt på att lyssna och kommunicera
• är orädd och driven
• serviceminded och tillmötesgående
• har ett proffessionelt bemötande
• är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt
• vill ha roligt och trivas på jobbet
Kravprofil:
• minst gymnasiekompetens
• mycket god datavana, framför allt från Office-paketet
• mycket god verbal förmåga i svenska och engelska
Meriterande:
• erfarenhet av reception eller liknande tjänster
Du kommer bli anställd av Uniflex och arbeta som konsult ute hos en av vår kund. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av yrkeslivet. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste resurs och tillgång då våra konsulter bär det yttersta ansvaret för god leverans och att kunden är nöjd. Vår personal är vårt ansikte utåt, representerar Uniflex, våra kunder och sig själva. Det gör dig som anställd hos oss ovärderlig!
Personliga egenskaper
Förutom tidigare erfarenheter inom liknande tjänst lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet vid rekrytering. Som person är du trevlig med ett gott humör och ivrig att ge service. Du är prestigelös och tycker om att ha ordning och reda omkring dig. Du är organiserad och kan hålla många bollar i luften samtidigt. För att ge bästa support gäller det att vara intresserad av att lära sig och förstå verksamheten.
Du drivs av att få saker och ting gjorda och är van vid att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor och du är en person som ser det som en självklarhet att göra det lilla extra för kunden. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt som mer administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierande arbetsuppgifter.
Vi ser fram emot din ansökan!
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-12-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 39095
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMadelene Ottosson
FöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Box 7014
12107 Stockholm-Globen
KontorsadressBox 7014
Jobbnummer 3866870
Observera att sista ansökningsdag har passerat.