Vi söker en driven Implementation/lönekonsult

Amesto Accounthouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amesto Accounthouse AB i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-05-24

Om företaget
Vi lever genom att effektivisera och förenkla affärsverksamheten hos svenska, nordiska och internationella företag. Vi kallar det Simplifying Business. Amesto-koncernen består av flera företag i Norge, Sverige och Danmark som erbjuder lösningar baserade på teknik, programvara, outsourcing, konsulttjänster och personal till företag av alla storlekar.

People Planet Profit

Amesto är en plats där människor trivs och arbetar tillsammans mot samma mål. En arbetsplats där man är familjär, social och djupt engagerad i våra kundsamarbeten. På Amesto har vi de skarpaste huvuden och de varmaste hjärtan. Vi arbetar enligt vår trippla värdegrund People Planet Profit för då blir det som vi gör hållbart för oss, våra kunder och vår omvärld.

Som medarbetare i Amesto är du en kulturbärare av vår vision, "Life is now. Work somewhere awesome." och vår mission "Simplifying business". Vi ger våra kunder hög kvalitet, support och den rådgivning de behöver så att de kan lägga tid på det som är viktigt för dem. Vi ställer frågor för då får vi veta mer.

Som medarbetare hos oss får du de förutsättningar du behöver för att leverera på topp. Utbildning och vidareutveckling, självledarskap och hälsa är viktigt och en del i vardagen hos oss.

Vi söker en driven Implementations- och lönekonsult tjänsten är delad på 50/50, gärna med god kompetens i HogiaLön Plus och Flex HRM.

Om tjänsten
Är du en senior lönekonsult som ibland har hjälpt till med implementationer eller kanske arbetar med bara implementation idag och vill utvecklas vidare tillsammans med erfarna kollegor? Varmt välkommen till oss på Amesto!

Arbetet som Implementations- och lönekonsult innefattar allt från uppstart av nya kunder till att självständigt ansvara för hela löneprocessen. Tjänsten innefattar daglig kontakt med våra kunder beträffande förekommande lönerelaterade frågeställningar och att tillsammans med kunden göra den bästa implementationen.

Vi ser gärna att du har erfarenhet inom löneoutsourcing. Har du dessutom en kvalificerad yrkesutbildning inom löneadministration är detta meriterande.

Som person är du utåtriktad och social och tycker om att ge service. Du är noggrann, strukturerad och har gott ordningssinne. Kvalitet ser du som en självklarhet.

Du får möjligheten att arbeta med många internationella kunder varav goda kunskaper i engelska är ett krav.

Vi arbetar bl.a. i Hogialön, Hogia PBM, Flex HRM samt vår egen portal MyAmesto.

Tjänstens omfattning är heltid, och vi jobbar ibland på kontoret och ibland hemifrån då vi har en väl genomtänkt hybrid-arbetsplan och värnar om vår gemenskap och varma Amesto kultur.

Följ oss gärna på Linkedin så får du veta mer om oss.

Vi arbetar med löpande urval och intervjuer så varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Amesto AccountHouse AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Amesto AccountHouse AB (org.nr 556573-7235), http://amestoaccounthouse.se

Arbetsplats
Amesto Accounthouse

Kontakt
Sofia Gonzalez
+46 707714399

Jobbnummer
6681671

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amesto Accounthouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amesto Accounthouse AB: