Vi söker en Customer Success Manager

Inexchange Factorum AB / Datajobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inexchange Factorum AB i Skövde

InExchange är marknadsledande inom elektronisk affärskommunikation. Vi vill att alla företag ska kunna skicka och ta emot alla sina affärsdokument digitalt och levererar transaktionslösningar som används världen över. Stora steg är tagna, men målet är att nå ännu längre.
I dag är vi över 100 anställda och blir gärna fler. Vi erbjuder en stimulerande framtid på vårt företag med spännande arbetsuppgifter.
Vår innovativa resa går vidare och kanske du vill göra den tillsammans med oss?
Som Customer Success Manager ingår du i vårt Customer Success-team som har i uppdrag att säkerställa och göra onboarding för våra kunder så sömlös och enkel som möjligt. Uppdraget innefattar att identifiera utvecklingsmöjligheter för kundsegmentet SMB (Small/Medium Business) i allmänhet, men att i synnerhet hjälpa varje bolag att nyttja våra tjänster på bästa sätt. Detta sker främst genom masskommunikation men även riktad kommunikation åt våra större kunder för att hjälpa dem att öka antalet leverantörer som skickar e-faktura.

Publiceringsdatum
2021-12-07

Om tjänsten
Customer Success Manager har en viktig roll inom företaget med ansvar för både befintliga och potentiella kundrelationer. En Customer Success Manager har i uppgift att se till så att kunderna lyckas få ut mesta möjliga av tjänsten de köpt. Då får företaget nöjdare kunder som stannar längre genom att arbeta proaktivt och inte bara ta hand om kunden när den hör av sig.
Det är viktigt att lyssna på kundernas önskemål och kunna identifiera vad de behöver hjälp med för att få ut det mesta av InExchange produkter.
InExchange arbetar i en internationell miljö - goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav. Ytterligare språkkunskaper är meriterande.
Vem är du?
För att trivas med och lyckas i yrkesrollen som Customer Success Manager är du en person som gillar att ta ansvar, är kreativ, driven och serviceinriktad. Vi söker dig som gärna har erfarenhet av tidigare roller, kundbemötande och/eller försäljning samt gärna från ett SaaS-bolag även fast detta inte är ett krav. Du är lyhörd och gör alltid ditt bästa för att försöka hitta en lösning som är bra både för kunden och bolaget. Vi ser gärna att du är kommunikativ både när det gäller kunder, kollegor och personal. Du är strukturerad och drivs av att vilja framåt och göra saker noggrant.
Är du rätt person för jobbet?
Vi ser fram emot att få din ansökan snarast då vi kommer påbörja rekryteringsarbetet omgående. Urvalet sker löpande, men sista ansökningsdag är 9 januari 2022. Tjänsten är ett vikariat på 100% tom 2023-06-04 (med möjlighet till förlängning). Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta Teamledare Michael Tegnelund på michael.tegnelund@inexchange.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Inexchange Factorum AB
KAPLANSGATAN 16 E
54123 SKÖVDE

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Inexchange Factorum AB (org.nr 556700-9971), http://www.inexchange.se
Kaplansgatan 16 E (visa karta)
541 23  SKÖVDE

Arbetsplats
Inexchange Factorum AB

Jobbnummer
6156487

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inexchange Factorum AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inexchange Factorum AB: