Vi söker en Client Relations Business Partner till vårt KAM team
Accountor Sverige / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Accountor Sverige i Göteborg,
Mölndal,
Borås,
Karlstad,
Landskrona eller i
hela Sverige Möjligheten för dig som gillar att jobba utåtriktat, självständigt och tycker om att utveckla processer och människor!
Rollen som Client Relations Business Partner är en helt ny roll på Accountor med syftet att vara ett stöd till Teamchefer och kundansvariga när det kommer till att öka våra kunders välmående och bidra till merförsäljning. Genom att ge stöd i olika kundprocesser ser du till att dina kollegor får de bästa förutsättningarna för att generera en positiv kundupplevelse och öka andelen lyckade säljcase. Rollen innebär även att du driver den övergripande kundnöjdhetsuppföljningen samt ser till att den interna kännedomen om Accountors produktportfölj ökar genom interna kampanjer och kommunikation.
Att påbörja din resa hos oss innebär att du kommer att ingå i ett KAM-team bestående av 6 personer som tillsammans vill skapa det bästa för våra kunder och Accountors fortsatta framgång. Du kommer vara själv i din roll, men kommer självklart ha ett starkt stöd från dina KAM-kollegor som sitter i Göteborg och Stockholm (vi söker dig som kan jobba i antingen Göteborg eller Stockholm). Jobbet innebär en varierande och utåtriktad roll med fokus på att sätta sig in i kundens, men också Team chefer och Kundansvarigas behov av stöd för att minska kundtapp, öka kundnöjdheten och sprida kunskapen om Accountors tjänster internt. Du kommer rapportera till Head of Client Relations.
Dina främsta ansvarsområden och arbetsuppgifter:
• Stötta Teamchefer och Kundansvariga i kundrelaterade frågor och merförsäljning
• Minska kundtapp och öka merförsäljningen på befintliga kunder
• Bidrar till en kundfokuserad kultur och den interna kännedomen om Accountors produkter
• Att vara uppdaterad om både kundens behov samt Accountors produktportfölj och erbjudanden.
Rollen innebär stora kontaktytor och där du som spindel i nätet mellan de olika interna avdelningarna blir en viktig nyckelperson, som genom nyfikenhet och intresse har insyn i både Accountors tjänsteutbud och kundernas behov. Att känna stolthet över vår produkt och samtidigt vara inriktad på kundnyttan är det som ytterligare kommer att lägga grunden till att lyckas.
För att trivas i rollen tror vi att du är:
• Relationsbyggare som tycker om att ha kontakt med olika typer av människor och att det är givande och kul att leverera god service.
• Förtroendeingivande och känner trygghet till din egen förmåga
• Metodisk och systematisk då du jobbar med parallella uppdrag och kunder
• Självgående och initiativtagande då du driver mycket av ditt arbete efter eget huvud
Kvalifikationer:
• Högskoleexamen eller likvärdigt
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet och relevant vana av att jobba i en supporterande eller kundnära roll
• Erfarenhet från ekonomi-, lön- eller revisionsbranschen är meriterande
• Förståelse för konsult- och tjänstesektorn arbetssätt och affärsmodell är ett måste
Publiceringsdatum2017-08-24Om företagetAccountor ingår i en internationell koncern där möjligheterna till utveckling är stor, där varumärket har en stor potential och bolaget en bra tillväxtplan. Vi erbjuder en gedigen och stabil plattform med tydliga processer för att ge våra anställda de bästa förutsättningarna för att göra ett kvalitativt arbete. Hos oss jobbar kompetenta och professionella medarbetare som tillsammans med Accountor vill skapa det bästa för våra kunder
Vi erbjuder friskvårdsbidrag och har självklart kollektivavtal vilket medför tjänstepension. Huvudkontoret ligger i Vasastan, Stockholm och vårt kontor i Göteborg centralt på Kungsgatan. Vi tillämpar sex månaders provanställning samt fast lön.
Välkommen med din ansökan!
Frågor och kontakt
Vi rekryterar löpande så ansök gärna redan idag dock senast den 24 september 2017. Vid eventuella frågor kontakta Daniel Parry, Head of Client Reations, 010 - 47 50 123.
annons
Varaktighet, arbetstid
heltid tillsvidare
Ersättningfast llön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFrida Dynér
FöretagAccountor Sverige
AdressAccountor Sverige
S:t Eriksgatan 113
11181 Stockholm
KontorsadressS:t Eriksgatan 113
Jobbnummer 3660936
Observera att sista ansökningsdag har passerat.