Vi söker en Assistant Contact Manager till Teleperformace
10TON Rekrytering / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 10TON Rekrytering i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Järfälla,
Sollentuna eller i
hela Sverige Teleperformance är världens största företag inom outsourcad kundservice. Företaget är noterat på Euronext och har 100 000 anställda fördelade på 276 center i 51 länder. Teleperformance startade sin verksamhet i Norden 1985 och har varit en av de ledande aktörerna sedan dess. Cirka 80 procent av verksamheten innefattar outsourcing av kundservice och resterande del kvalitativ telemarketing
Tjänster innebär: Managementposition med ansvar för kundrelationer för flera kända varumärken samt ansvar för ekonomi och leverans, du har 4 teamledare som rapporterar till dig. Du kommer att ha stora möjligheter att påverka dina projekt, samt en professionell utveckling.Har du en långvarig erfarenhet av ledande positioner inom kundservice? Vill du ta ett ytterligare steg i karriären, då kanske detta är rätt jobb för dig.
Som Assistant Contact Center Manager på Teleperformance ansvarar du för att driva kunduppdrag enligt kundens och Teleperformance riktlinjer. Du ansvarar bland annat för produktionens nyckeltal och kvalitetsmål t.ex.servicenivåer, samtalstider, medlyssningar etc.Du har ett övergripande ansvar för ett team som består av ca 60 personer, men personalen rapporterar till teamledarna.
Du har även ansvar för produktionens ekonomi som rapporteras direkt till Contact Center Manager. I arbetet ingår även att säkerställa att produktionen har tillgång till nödvändiga resurser som personalbehov och utbildning. Du ansvarar för avstämningsmötena med kunderna på vecko resp månadsbasis.
Du förstår komplexiteten i ett stort kunduppdrag och jobbar mot uppsatta mål.
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att leda stora kundprojekt gärna från ett callcenter samt av att ha haft ett kundansvar. Ditt arbete på Teleperformance kräver att du är drivande, initiativtagande, flexibel, resultatinriktad samt att du har ett intresse för affärer. Du är strukturerad och har en administrativ talang, du är serviceminded och lyhörd för kundens krav och önskemål. Du ser helheten och förstår vikten av att analysera och driva uppdraget framåt. Du är mån om att bibehålla och utveckla gruppens teamkänsla.
Du är resultatorienterad, har ett strukturerat arbetssätt, trivs och har erfarenhet med relationen till kunder samt har en bra helhetssyn.
Som Assistant Contact Center Manager erbjuds du en spännande, utvecklande och krävande befattning i en växande bransch. Även om vi har ett etablerat arbetssätt ser vi gärna att du kommer med nya tankar och idéer samt är med och driver både projektet och företaget framåt.
Nästa steg
Låter det intressant? Sök tjänsten nedan. Om du har frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Jerker Larsson på 10TON Rekrytering,
telefon 070-5129788. Vi har ingen sista ansökningsdag, vi påbörjar arbetet löpande.
Publiceringsdatum2011-08-04Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
Företag10TON Rekrytering
Adress10TON Rekrytering
Birger Jarlsg. 2
11434 Stockholm
Jobbnummer 995490
Observera att sista ansökningsdag har passerat.