Vi söker en administratör för ett längre projekt

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige

Är du självgående och företagsam samt trivs med att arbeta i projekt? Är du dessutom prestigelös och nyfiken samt har tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Vår spännande kund söker just nu en projektadministratör för ett längre uppdrag om cirka två år.

Om uppdraget:

Kunden är en myndighet som tillhandahåller och utvecklar säkra, miljövänliga och effektiva sjövägar samt arbetar för social, ekologisk och ekonomisk hållbarhet.

Uppdraget är med start omgående och sträcker sig cirka två år framåt. Uppdraget är belagt i lokaler i Södertälje.

Publiceringsdatum
2018-11-28

Arbetsuppgifter
Du kommer att delta i ett större projekt och där med sköta projektkontoret i den mån det behövs. Detta innebär bland annat att sköta viss övergripande projektadministration såsom kontaktlistor och enklare mötesnoteringar samt bokning av resor, konferenser och möteslokaler. I uppgiften ingår också diarieföra av handlingar och övervaka att övrig arkivering hanteras rätt av organisationen. Vidare kommer du att ordna kontorsplats och utrustning för nytillkommande projektmedlemmar, bistå i organisering och planering av större möten och konferenser samt i krishantering. Dessutom kommer du att bistå organisationen i uppkommande och lämpliga administrativa projekt såsom sammanställning av handlingar och sökning i arkiv. För rollen ser vi att du är självgående, företagsam, välorganiserad och noggrann.

Kvalifikationer
• Gymnasieexamen eller likvärdig utbildning
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
• Goda kunskaper i MS Office
• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat

Vad vi erbjuder dig:

Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Linda Solini på e-postadress: linda.solini@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
Heltid chans till förlängning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Solini

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
4477836

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: