Vi Söker Ekonomiassistent Till Mama Mia

Hero AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
2013-12-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi Söker Ekonomiassistent Till Mama Mia" (publicerad 2014-01-24) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker EKONOMIASSITENT till Mama Mia

Vill du arbeta med ekonomi i hemtrevlig och harmonisk miljö?

Om Mama Mia

Mama Mia är Skandinaviens största privata kvinno- och barnhälsomottagning vars anställda alla har lång yrkeserfarenhet och mycket hög specialistkompetens. Mama Mia grundades 1988 och har idag ett flertal bolag i Stockholm med närförorter samt i Göteborg och Malmö. Huvudkontoret och den största mottagningen ligger i vackra lokaler centralt i Stockholm. Här erbjudes mödravård, barnhälsovård, gynekologi, ultraljud, preventivmedelsrådgivning, cellprovtagning, barnläkare, urologi och husläkarmottagning. Mer information om Mama Mia hittar du på www.mamamia.se.

Publiceringsdatum
2013-12-09

Om tjänsten
Till huvudkontoret söker Mama Mia nu en ekonomiassistent. Du kommer att arbeta med kund- leverantörsreskontra, göra in- och utbetalningar, avstämningar, kassarapporter och sköta den dagliga bokföringen för alla Mama Mias bolag. I rollen kommer du arbeta nära Mama Mias ekonomiansvariga samt VD.

Möjligheter

På Mama Mia blir du en del av en organisation med öppet klimat, goda värderingar och stadig tillväxt. Du erbjuds en plats i ett familjärt och tryggt företag där du, tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor, driver verksamheten framåt.

Kvalifikationer
Vi ser att du har tidigare erfarenhet från leverantörsreskontra eller annan relevant ekonomiadministrativ funktion. Det är även meriterande om du har en ekonomiutbildning i bakgrunden såsom gymnasieekonom eller är yrkesutbildad samt stormtrivs med att vara behjälplig. Du hanterar MS Office väl och har goda kunskaper i svenska och engelska. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från Hogia, alternativt annat ekonomi- eller affärssystem.

Dina personliga egenskaper
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en trevlig och utåtriktad person med hög integritet och ansvarskänsla. Arbetets natur kräver att du är strukturerad och noggrann samt att du kan arbeta självständigt.

Arbetstider, omfattning och tillträde

Tjänsten är på 50-75% men på sikt gå upp till heltid. Tillträde sker mitten av februari, urval och intervjuer sker kontinuerligt. Till en början kommer du att vara anställd hos Hero och arbeta på uppdrag hos Mama Mia.

Sök jobbet

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.

http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=377

Har du frågor besvaras dessa av ansvarig rekryterare Ninwa Youssef på 08-400 25 860 alt. ninwa.youssef@hero.se .

Vi ser fram emot din ansökan!

Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Ninwa Youssef, Konsultchef 08-400 25 860 rekrytering@hero.se

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
11763 STOCKHOLM

Kontorsadress
Liljeholmstorget 7 (Hiss B, Plan 5)
STOCKHOLM

Jobbnummer
1724258

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: