Vi söker dig till SL:s kundtjänst!
Releasy Customer Management / Butikssäljarjobb / Borås
2017-12-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker dig till SL:s kundtjänst!" (publicerad 2018-03-07) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Borås,
Bollebygd,
Linköping,
Norrköping,
Borlänge eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att ge den bästa kundupplevelsen genom vårt främsta verktyg; telefonen. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vårt kontor iBorås letar nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: SL.
Publiceringsdatum2017-12-29Dina arbetsuppgifterSL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL- trafiken. Som kundtjänstmedarbetare på SL:s kundtjänst svarar du på frågor från resenärer som berör resvägar och tider inom ansvarsområdet för Stockholms Lokaltrafik. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration. Du ska alltid på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen".
Vi erbjuder dig:
• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag: SL.
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag och tillgång till massage på arbetstid
ProfilVi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.
Arbetstider:
Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till och med söndag mellan 06.00 - 23.00.
Anställningsgrad:
Provanställning 80-100%.
ErsättningEnligt kollektivavtal.
UtbildningsbakgrundDin anställning inleds med 12utbildningsdagar för att bekanta dig med Releasy samt SL:s kundtjänst. Utbildningen innehåller hur duhanterar det optimala kundmötet i telefonoch de stödsystem som du kommer att arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Start:
Utbildningsstart 5 februari 2018.
Så ansöker duSkicka in din ansökan (CV, personligt brev, gymnasiebetyg)så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2018-02-01. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta HR-generalist Adnan Balic, adnan.balic (mailto:
camilla.backelin@releasy.se).
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAdnan Balic
adnan.balic@releasy.seFöretagReleasy Customer Management
AdressReleasy Customer Management
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås
KontorsadressNils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
Jobbnummer 3878880
Observera att sista ansökningsdag har passerat.