Vi söker dig till Färdtjänst kundtjänst!
Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Linköping,
Norrköping,
Örebro,
Skövde,
Jönköping eller i
hela Sverige Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.
Vårt kontor i Linköping söker nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: Färdtjänst.
Publiceringsdatum2019-10-30Dina arbetsuppgifterFärdtjänst är en viktig del av Stockholms lokaltrafik där frågor rörande trafik och tillstånd ingår. Du som kundtjänstmedarbetare handlägger frågor som kommer in via telefon och mail och du ska alltid leverera den bästa tänkbara servicen för kunderna. Vårt uppdrag är att i varje kundkontakt leverera vårt motto "den bästa kundupplevelsen". I tjänsten kan även administration förekomma.
ProfilVi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datorvana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt. Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.
Vi erbjuder dig:
• En möjlighet att arbeta med ett spännande uppdrag där du får hjälpa människor och ge den bästa möjliga service.
• En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
• Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar och på sikt lära dig fler kundtjänster.
• Kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom Releasy:s karriärtrappa.
• En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka.
• Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.
Arbetstider:
Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till fredag mellan kl. 07.00 - 20.00. Öppettiderna kan komma att ändras.
Omfattning:
Provanställning 100%.
ErsättningEnligt kollektivavtal.
Start:
Utbildningsstart 2 december 2019.
Så ansöker duSkicka in din ansökan (CV, personligt brev, gymnasiebetyg) så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2019-11-24. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta rekryterare Carolina Cleber,
carolina.cleber@releasy.se eller Linda Lorinius,
linda.lorinius@releasy.seVälkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagReleasy Customer Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633),
http://releasy.se/ Arbetsplats Releasy Customer Management
Jobbnummer 4893636
Observera att sista ansökningsdag har passerat.