Vi söker dig som vill utvecklas som säljare!(Sthlm)

Office Management Supplies AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Supplies AB i Stockholm, Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden – kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, samt tillbehör och förbrukningsvaror. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala, och vi expanderar på samtliga orter. Med ca 200 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap!
OFFICE Management Supplies är specialister på eftermarknadsprodukter inom kontorsteknik och material. Vi har samlat alla typer av tillbehör under samma tak för att göra det så smidigt som möjligt för våra kunder! Till vårt kontor i Stockholm söker vi en Innesäljare!

Publiceringsdatum
2009-10-15

Dina arbetsuppgifter
Du bedriver ditt försäljningsarbete självständigt, där du ansvarar för att bearbeta potentiella kunder och arbetar för långsiktiga relationer. Vi ställer höga krav på aktivitetsnivå och försäljningsresultat, och du kommer att hamna i en yrkesroll där du själv får ta vara på dina möjligheter.
Är Du målfokuserad, gillar att jobba i högt tempo och vill utvecklas inom B2B-försäljning?! Fortsätt då att läsa!
Vi söker en driven innesäljare att representera oss. Du kommer att bli delaktig i ett professionellt säljteam med fokus på affärer och utveckling. Till Din hjälp kommer Du att ha 100 % stöd av Dina chefer och kollegor. Hos oss kommer Du att få alla förutsättningar för att lyckas!
Vi söker Dig som är affärsmässig och drivs av att uppnå resultat samt att kunna påverka Din egen lön. Att kommunicera och förmedla information på ett pedagogiskt och strukturerat sätt är mycket betydelsefullt. Du är flexibel och duktig på att prioritera. Din bakgrund är förslagsvis inom telefonförsäljning. Kanske har Du sålt produkter/tjänster till konsumenter, och vill nu ta klivet över till B2B?
Vi satsar på vår personal och anser att rätt medarbetare är A & O i vår framtida utveckling. Vi erbjuder Dig mycket goda förtjänstmöjligheter, kontinuerlig utbildning samt en stöttande organisation. Inom bolaget finns en mycket bra sammanhållning och väl genomtänkta värderingar. Vi ser inte en rekrytering som någonting tillfälligt, utan söker Dig som vill utvecklas långsiktigt!
Nu har du möjlighet att ta ditt nästa steg i karriären hos oss på OFFICE Management! Vi satsar på våra medarbetare, och erbjuder ett stimulerande jobb med mycket goda förtjänstmöjligheter i en högpresterande koncern. Hos oss är energinivån alltid hög!
För denna tjänst krävs B-körkort och tillgång till egen bil. Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.
Då vi arbetar med löpande urval vill vi tipsa Dig om att skicka in Din ansökan redan idag!
Vid frågor är Du välkommen att kontakta Mari Larsson, HR eller Henrik Stadler, Affärsområdeschef, på 08-734 30 00.

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-12-14
Ange följande referens när du ansöker: 2198
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Mari Larsson, 08-734 30 00

Företag
OFFICE Management Supplies AB

Adress
OFFICE Management Supplies AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Jobbnummer
521966

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Supplies AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Supplies AB: