Vi söker dig som vill jobba med teknisk support!
Stockholm, Stockholm / Supportteknikerjobb / Stockholm
2013-07-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Vi söker dig som vill jobba med teknisk support!" (publicerad 2013-09-24) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm Teleperformance Nordic
Vi söker tekniska kundservicemedarbetare till ett av världens mest kända varumärken.
Vi söker Dig som är intresserad av ny teknik och vill få in en fot i IT-branschen.
Vi ger dig en gedigen utbildning i det senaste inom IT, du ger oss din kunskapshunger och din problemlösningsförmåga. Tillsammans ger vi kunderna förstklassig support.
Anställningen inleds med två utbildningsdelar; en fyra veckor lång utbildning följt av en veckas praktisk inlärning där du får bekanta dig med produkterna men även våra kunder. Därefter är du redo att påbörja din karriärsresa hos oss, Bara du bestämmer var den skall sluta!
Du kommer att bli en del av ett globalt företag med 181 kontor världen över. Dina möjligheter till utveckling och framgång är därmed ej knutna till en ort, hos oss har du hela världen framför dina fötter.
Vi utökar nu vår nordiska support för ett av världens mest attraktiva varumärken som tar en allt större andel av marknaden tack vare sin unika design och förstklassiga kvalitet. Vi söker därför dig som har grundläggande tekniska kunskaper och ett intresse att lära dig det senaste inom IT-marknaden. Uppdraget innebär att ge support via telefon samt över internet. Du får all utbildning som arbetet kräver av oss men du behöver ha ett genuint IT-intresse och en vilja att utvecklas med oss. Har du detta ger vi dig en god grund att stå på för en fortsatt karriär inom IT.
Vad söker dig som: - talar svenska flytande. - har mycket goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska. - har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av datorer. - är pedagogisk och effektiv i ditt arbete. - serviceinriktad person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se toppresultat. - är en orädd och målmedveten person som alltid försöker se lösningar istället för problem.
Start för utbildningen är 2013-08-13
Skicka in din ansökan snarast, urval och intervjuer sker löpande.
Vid frågor kontakta: Mikalea Wallin, 0046 702 21 22 76,
Publiceringsdatum2013-07-05Anställningstyp/arbetstider: Heltid. Öppettiderna på uppdraget är: Mån - Fred 8.00-20.00 samt lör-sön 10.00-18.00.
Our philosophy is "Transforming Passion into Excellence"-If you have got a passion for customer service, together with Teleperformance Nordic you can transform it into Excellence!
Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 46 länder med mer än 135.000 anställda på 270 kundservice. Som en del av Teleperformance-gruppen består Teleperformance Nordic AB av 10 kontor i Norden med 2500 anställda. Se även
www.teleperformance.com ,
www.teleperformancecareer.comArbetstider och omfattning100%. Tillträde: 2013-08-13 tillsvidareanställning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-08-05
Ange följande referens när du ansöker: 2013/107
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStockholm, Stockholm
AdressStockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm
Jobbnummer 1600871
Observera att sista ansökningsdag har passerat.