Vi söker dig som vill jobba med orderplanering och support

Montico HR Partner AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-01-21

Om tjänsten
Till vår kund som är en marknadsledande leverantör som arbetar med alla typer av kommunikationsnät söker vi nu nya medarbetare till deras servicecenter i Mölndal. Arbetet utförs i härliga lokaler med ett öppet kontorslandskap, här har du närhet till både restaurang och kollektivtrafik. Montico anställer dig och följer dig hela vägen mot en eventuell fast anställning hos vår kund. Vårt mål är att matcha rätt person till rätt plats.

Dina arbetsuppgifter
I dessa tjänster arbetar man tillsammans med ett engagerat team i en centraliserad och funktionell enhet. Du erbjud ett utvecklande och stimulerande arbete i en expansiv bransch. Här kommer du arbeta administrativt i olika stöd- och ärendehanteringssystem samt serviceinriktat då du dagligen kommunicerar både externt och internt. Exempel på arbetsuppgifterna är att skapa arbetsordrar, förmedla information, rapportera avvikelser, bevaka och planera ut jobb. Du hittar åtgärder för att optimera arbetet och fattar för arbetet nödvändiga löpande beslut. Att bistå med support förekommer dagligen. I rollen får du en varierande vardag där du jobbar lösningsorienterat med samordning på ett strukturerat sätt.

Som medarbetare hos Transtema kommer du att ges möjlighet till utbildning och personlig utveckling. Kulturen i företaget präglas av öppenhet och ett stort mått av eget personligt ansvar för att arbetet ska utföras på bästa möjliga sätt.

Vi söker dig som
Som person är du strukturerad, stresstålig och nyfiken. I och med att du dagligen har kontakt med olika parter, både över telefon och mail, så ser vi gärna att du är serviceinriktad och har ett ödmjukt och lösningsorienterat förhållningssätt. Att fatta beslut och ta initiativ är något du känner dig bekväm med. För att du ska trivas i rollen bör du vara förändringsbenägen och nytänkande.

En vilja att utvecklas och lära sig inom området är en förutsättning för att du ska lyckas i ditt arbete. Har du tidigare erfarenhet från servicearbeten eller har jobbat med planering så är detta meriterande. För denna tjänsten krävs det att du har en mycket god datavana, talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska.

Om Montico
Montico är ett komplett matchningsföretag som erbjuder helhetslösningar till företag och privatpersoner inom rekrytering, bemanning och utbildning. Montico har närmare 1 000 anställda varav cirka 800 är konsulter utplacerade på uppdrag hos kund. Montico har kontor på ett 20-tal orter i Sverige med huvudkontor i Tranås samt ett kontor i Polen för internationell arbetskraft. Läs mer på www.montico.se.

Din ansökan lämnar du via länken nedan. Vi tar ej emot ansökningar via mail.

Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Montico Hr Partner AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7563".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Montico Hr Partner AB (org.nr 556580-6741), http://www.montico.se/

Arbetsplats
Montico HR Partner AB

Kontakt
Julia Persson
julia.persson@montico.se
033-400 13 50

Jobbnummer
6271282

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Montico HR Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Montico HR Partner AB: