Vi söker dig som enhetschef

Min Assistans i Sverige AB / Sjukvårdschefsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Min Assistans i Sverige AB i Örebro, Kumla, Kristinehamn, Västerås, Sala eller i hela Sverige

Vi söker dig som Enhetschef!
Vi söker en enhetschef som kommer att jobba med ett delat uppdrag inom personlig assistans (Min Assistans) och driva och utveckla vår nyöppnade dagliga verksamhet i Örebro (Dagteamet). En deltidstjänst kan även vara aktuellt efter önskemål.
Vilka är Min Assistans och Dagteamet?
Min Assistans är ett väl etablerat och stabilt assistansbolag med ett 15-tal kunder och ca 50 anställda som har funnits i assistansbranschen i över 8 år. Vi har ett stort engagemang kring våra kunder och anställda. God kvalité genomsyrar hela verksamheten.
Det är viktigt för oss att ha ett gott samarbete med IVO, Försäkringskassan och samtliga kommuner vi jobbar gentemot.
Dagteamet är en nystartad daglig verksamhet i Örebro. Vår verksamhet erbjuder deltagarna individanpassad och meningsfull sysselsättning med återvinning av kläder. Verksamheten har fått positiv respons redan från starten och har etablerat samarbete med flertalet frivilligorganisationer i Örebro län.
Vad kan vi erbjuda dig?
Hos oss jobbar du tillsammans med en samordnare och kundansvarig med flera års erfarenhet inom funktionshinderomsorgen. Du kommer att ha många medarbetare med spännande erfarenheter och kompetenser.
Hos oss har du möjlighet till flexibla arbetstider samt möjlighet att påverka din arbetsroll och utveckla verksamheterna och företaget. Vi värdesätter och uppmuntrar till kompetensutveckling.
Vem är du?
I rollen som enhetschef ingår du i den ledningsgrupp som dagligen jobbar nära samtliga funktioner i företaget. Du har ansvar över assistansgrupperna tillsammans med samordnaren, samt att du ansvarar för den nyöppnade dagliga verksamheten i Örebro.
Som enhetschef har du övergripande ansvar för schemaläggning och att arbetsmiljön fungerar i våra verksamheter.
Det är viktigt att du har relevant högskoleutbildning inom vård och omsorg eller socialt arbete, som exempelvis socionom eller jurist. Erfarenhet av LSS och personlig assistans är ett krav.
I korthet söker vi dig som är social, flexibel, lyhörd och prestigelös. Vi ser att du är driven och engagerad i din roll och i kontakten med så väl kunder och medarbetare. Vi vill att du tillsammans med oss bidrar till en öppen och rolig arbetsmiljö.
Hur ansöker du om tjänsten?
Vi tar tacksamt emot din ansökan per mail, men du är såklart välkommen att ringa och ställa frågor om tjänsten!
Tjänsten tillsätts efter överenskommelse.
Du hittar Min Assistans och Dagteamet på Facebook, Instagram och LinkdIn.
Hemsida: http://www.minassistans.se och http://www.dagteamet.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-10
E-post: kontakt@minassistans.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Min Assistans i Sverige AB (org.nr 556910-2840)
Sveavägen 2 A (visa karta)
702 14  ÖREBRO

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Kontakt
Samordnare
Sofia Björklund
sofia@minassistans.se
073-8864014

Jobbnummer
7426864

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Min Assistans i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Min Assistans i Sverige AB: