Vi söker dig som är flytande i finska och vill arbeta med orderm
Manpower Försäljning/Kundservice / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower Försäljning/Kundservice i Göteborg,
Kungälv,
Stenungsund,
Borås,
Trollhättan eller i
hela Sverige Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag.
Publiceringsdatum2009-06-04Dina arbetsuppgifterFör fast anställning på ett välkänt internationellt företag söker vi dig som behärskar finska flytande i tal och skrift och har erfarenhet av customer service.
Du kommer att arbeta med hela customer service processen. Där ingår orderhantering, leveransbevakning, fakturering, reklamationshantering, kundservice, säljsupport samt övrig administration.
Vem är du?
Du har några års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter.
Du är en god kommunikatör och sätter alltid kunden i fokus. Vidare är du stresstålig, van att arbeta med deadlines, en problemlösare och en god teamspelare.
Då du kommer att arbeta både mot den finska och svenska marknaden behärskar du finska, svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Kontaktperson för detta jobbUrval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor, tveka inte att höra av dig till rekryteringskonsult Linda Meira på 031-61 72 28 eller 0703-77 02 84.
Varmt välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-06-18
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktLinda Meira
FöretagManpower Försäljning/Kundservice
AdressManpower Försäljning/Kundservice
Jobbnummer 462426
Observera att sista ansökningsdag har passerat.