Vi söker deltidspersonal till vår uthyrningsverksamhet
Placera Personal AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Placera Personal AB
är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning.
Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och data/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker just nu personal till vår uthyrningsverksamhet som vill arbeta deltid inom områdena HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration och kundtjänst/reception.
Du bör ha gymnasiekompetens och ett till två års arbetslivserfarenhet inom ditt område. Vi ser gärna att du har erfarenhet av något större affärssystem och du bör vara en van datoranvändare samt behärska engelska i tal som skrift.
Som person bör du vara noggrann och ansvarsfull. Det är viktigt att du har en hög servicemedvetenhet och tycker om att ha kundkontakter. Dessutom är det viktigt att du är positiv och har lätt för att anpassa dig till nya miljöer och arbetsuppgifter.
Låter det intressant så skicka gärna in en ansökan snarast möjligt! Vi kommer löpande att kalla till intervju.
Ansökningar via brev mottages ej.
Publiceringsdatum2008-02-08Anställningstyp/arbetstiderDeltid
ErsättningFast lön
KontaktCecilia Eriksson , 08-586 22 725
Så ansöker duAnsök via vår Webb-plats:
http://www.staffrec.se/viewad.php?source=AMS&id=2968Ansökan kan lämnas till:
Ansökan skickas till:
Sista ansökningsdag 2008-03-09
FöretagPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
Mer information på
http://www.placerapersonal.nu Jobbnummer 124093
Observera att sista ansökningsdag har passerat.