Vi söker Customs Process Administrator till Storlien - KGH Customs Services AB - Övriga jobb i Åre
Vi söker Customs Process Administrator till Storlien
KGH Customs Services AB / Övriga jobb / Åre
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla övriga jobb i Åre, Krokom, Östersund, Strömsund
Visa alla jobb hos KGH Customs Services AB i Åre

Facilitating Trade for Sustainable Growth!

If you enjoy working in an international environment with passionate and highly competent colleagues and want to make an impact within a dynamic organization, then KGH Customs Services is a good match for you. Established in 1963, KGH has grown to become the largest independent European provider of international trade and customs solutions and services.

Today, we offer a comprehensive range of innovative solutions and services to over 28,000 customers each year across Europe. We are more than 750 colleagues operating in 13 countries. Our business model and customer offering addresses strategy and compliance, operations and digitalisation opportunities. This breadth and depth of capabilities and geographical coverage make us unique compared to competition.



Vi söker handläggare till vårt kontor i Storlien
Som anställd hos oss blir du en del i ett internationellt företag som erbjuder ett stimulerande arbete med ett positivt arbetsklimat.

Vi söker en handläggare, Customs Process Administrator, till vårt kontor i Storlien. Här arbetar det fyra personer med hantering av tulldeklarationer.

Vi söker dig som vill ha ett varierande och utvecklande jobb. Är serviceinriktad med förmåga att lösa kundens uppdrag på ett snabbt, noggrant och trevligt sätt.

Vi söker dig som har:

- Erfarenhet från branschen eller annan arbetslivserfarenhet samt avslutad gymnasieutbildning
- Positiv inställning och förmåga att skapa goda kundrelationer
- Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
- Hög servicekänsla och är lösningsorienterad
- Lätt för att jobba i team, men också med god förmåga att jobba självständigt



Hos oss får du:

- Jobb i ett av Europas ledande företag inom tullhantering
- Stimulerande arbetsuppgifter med mycket variation i vardagen
- Träffa många olika människor varje dag och stor möjlighet till personlig utveckling
- Tillsvidareanställning (heltid) med 6 månaders provanställning
- Tillträde snarast


Du kommer till en arbetsplats med trevliga arbetskamrater. Vi erbjuder intern upplärning och goda möjligheter att utvecklas.

Det vore kul att ha dig i vårt team - välkommen med din ansökan!

Working at KGH means working in an international environment together with passionate and highly competent colleagues. With a strong drive to generate sustainable solutions, we facilitate international trade and help our customers to grow their business. The willingness to get engaged in this important task is clear proof of the pride and commitment felt by everyone throughout the company.

This is our story. What's yours?

Varaktighet, arbetstid
Dagtid. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Publiceringsdatum
2020-09-08

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-10-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kgh Customs Services AB

Jobbnummer
5350881

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KGH Customs Services AB: