Vi söker Customer Coordinator till Parker Sales Nordic!
Aktiebolaget Söder & Co Consulting / Säljarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aktiebolaget Söder & Co Consulting i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-05-20Om företagetSöder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.
Om företagetParker Hannifin har varit verksamma i nästan 40 år i Sverige och tillhandahållit kvalitetstjänster och -produkter till sina svenska OEM-kunder och till andra företag genom sina starka, professionella distributörsnätverk och teknologicenter.
Med en årlig försäljning på cirka 13 miljarder USD under verksamhetsåret 2015, är Parker Hannifin världsledande inom teknologier för "motion and control" för entreprenadmaskiner, industri, flyg och distribution. Företaget har omkring 55 000 anställda i 50 länder i alla världsdelar. Parker har ökat sin årliga utdelning till aktieägarna för 58 räkenskapsår i obruten följd. Detta är bland de fem bästa under en längre period i S&P 500-indexet.
Parker Hannifins nordiska Säljbolag arbetar tvärfunktionellt och agerar länk mellan kund och produktion för Parkers samtliga tillverkande fabrik och leverantörer. För mer information, besök företagets hemsida på
www.parker.com eller dess webbplats för investerare på
www.phstock.com.ArbetsuppgifterI rollen som Customer Coordinator är ditt övergripande ansvarsområde att, i nära samarbete med dina medarbetare på Customer Support, hantera löpande affärer inom samtliga teknologier mot den svenska marknaden.
Du kommer att ansvara över en definierad kundportfölj och bistå dem i frågor gällande orderregistrering, leveransbevakning, genomföra krediteringar och återköp, ge information om produkter och tjänster, mm.
Rollen innehåller även strategiskt del, att kontinuerligt driva, på ett väldigt strukturerat och målmedvetet sätt - förbättringsarbete mot kund och internt för att förbättra kundupplevelsen och möta kundens förväntningar.
ProfilVi ser gärna att ni arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare samt att du har en god administrativ förmåga samt datavana. Vi förutsätter att du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift.
Personliga egenskaper som vi efterfrågar är en hög serviceinriktning samt förmåga att kommunicera och skapa kontakter på ett naturligt sätt. Du har ett genuint tekniskt intresse och är proaktiv och framåt i ditt arbetssätt. Det är viktigt att du kan driva dina frågor självständigt samt att du är noggrann och kvalitetsmedveten i ditt arbete.
Parker erbjuder:
En stimulerande tjänst där du erbjuds delaktighet och utveckling i arbetet.
Tjänsten kommer att starta som en inhyrning med goda chanser till övergång hos kund.
Rekryteringen genomförs i samarbete med Söder & Co.
Ansök och läs mer via vår hemsida:
www.soderco.se.Sista dag att ansöka är 2019-05-26, urval sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-26
Ange följande referens när du ansöker: 3965
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNinni Svahn
FöretagAktiebolaget Söder & Co Consulting
AdressAktiebolaget Söder & Co Consulting
Druveforsvägen 29
50433 Borås
KontorsadressDruveforsvägen 29
Jobbnummer 4800076
Observera att sista ansökningsdag har passerat.