Vi söker ansvarstagande och noggrann artikeladministratör

SW / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

SW söker för kunds räkning en noggrann och utåtriktad artikeladministratör. Vår kund är en väletablerad matleverantör med trevligt kontor i Globen shoppinggalleria. Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och 1 år framåt.

Du blir en del av inköpsadministration med placering i Stockholm. Vår vision är att skapa den bästa inköpsorganisationen som driver och utvecklar affären med våra kunder och leverantörer. Med engagemang och uthållighet skapar vi vår gemensamma framtid genom att utveckla arbetsätt, sortiment och prisbild i partnerskap med våra kollegor och leverantörer. Med tydlig kommunikation och stabilt ledarskap arbetar vi mot högt satta mål för våra kunder i Sverige. Företaget har ett brett sortiment och hanterar över 32 000 artiklar och artikeladministrationen har en central funktion. Hos oss finns möjligheten att arbeta med ett stort kontaktnät och att utveckla verksamheten och dig själv.

Tjänstebeskrivning
Artikeladministrationens uppdrag är att leverara utmärkt datakvalitet i affärsystem och kringliggande stödsystem. Dina dagliga och viktigaste arbetsuppgifter är att på olika sätt hantera den masterdata som krävs för att vi ska kunna köpa och sälja artiklar - dvs att registrera, behandla och underhålla artikelinformation, priser, och rabatter.
Kvittot på ditt arbete syns i alla våra interna och externa system.

Du har många kontaktytor både internt och externt och vi är måna om att hålla en hög servicegrad till dessa kollegor och leverantörer.

Lämplig bakgrund
Genom att ställa krav på dig själv, dina uppdragsgivare i organisationen och systemen kan du självständigt stödja övriga funktioner i de behov som finns. Du kan både självständig och i samarbete med andra söka rätt information för att ta beslut, se/veta vad som är rätt och fel och hitta den bästa lösningen för så många som möjligt.
Du kan hantera att systemen är komplexa. Du deltar i utvecklingen av interna rutiner, system och övriga verktyg. Genom ditt kunnande, nytänkande och engagemang samarbetar du för att ständigt förbättra kvaliteten på ditt och avdelningens arbete.

För att lyckas och vara framgångsrik behöver du ha minst gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning. Du har minst 3 års erfarenhet av att arbeta med administration. Du är en van användare av IT-system, inklusive Officepaketet, främst Excel. Har du vana att arbeta med ärendehanteringssystem är det ett plus. Du behöver ha ett flexibelt tänkande som kan förstå ett större sammanhang och din roll i det. Du är en riktigt skicklig administratör med ett strukturerat arbetssätt som gillar att vara spindeln i nätet. Sist men inte minst är du en genuin lagspelare som trivs och fungerar väl i grupp. Dina kunskaper i svenska - tal och skrift - ska vara goda.

Publiceringsdatum
2016-08-31

Så ansöker du
Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och ett år framåt, med anställning hos konsultföretaget SW. För rätt person finns eventuell möjlighet till förlängning. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Emma Levin 08-407 55 70.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Varaktighet, arbetstid
heltid heltid

Ersättning
fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emma Levin +46 08-407 55 70

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20 Box 7420

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3022404

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: