Vi söker administratör med god vana av kundtjänst till myndighet
Bemannia Kontor AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Lerum,
Öckerö eller i
hela Sverige Har du ett par års erfarenhet som administratör samt av en kundnära roll?
Brukar du beskrivas som kommunikativ och snabblärd inför nya system? Då kan du vara en av de vi söker.
Om uppdraget
Vår kund är en myndighet som kontrollerar flödet av varor in och ut ur landet samt på så sätt bidrar till ett säkert samhälle. Uppdraget startar 1 juni för att pågå till 31 augusti 2020. Det kan finnas möjlighet till viss förlängning under hösten. Arbetstids är 08-16:30 med 30 min lunch.
Publiceringsdatum2020-04-16ArbetsuppgifterI rollen kommer du att tillhöra myndighetens kundtjänst som ger information, råd och vägledning samt svar på frågor till både privatpersoner och företag. Denna kontakt sker via telefon och e-post. Dina arbetsuppgifter kommer initialt främst att rikta sig mot privatpersoner. Det är en myndighetsgemensam funktion som stödjer hela myndighetens verksamhet, såväl myndighetens uppdrag att ta in rätt tull och andra avgifter som att kontrollera att gällande regler för in- och utförsel av varor följs. I detta kan självklart övriga administrativa uppgifter ingå. Utbildning i tullkunskap kommer att tillhandahållas av kunden vid start. Registerkontroll krävs för start.
För arbetet söker vi dig som känner igen dig i beskrivningen av att vara uthållig, lugn och stabil. Vidare är en förutsättning att du kan kommunicera mycket klart, tydligt och strukturerat. För att trivas på arbetsplatser tror vi också att du i en yrkesroll är ansvarstagande, pålitlig och noggrann
Kvalifikationer• Gymnasieexamen från 3-årigt gymnasium eller motsvarande
• Minst 3 års erfarenhet som administratör eller liknande roll
• Minst 2 års erfarenhet av kundnära verksamhet tex kundservice
• Tidigare erfarenhet från service och tjänster i digitala kanaler
• Mycket goda skriftliga och muntliga kunskaper i svenska
• Mycket goda skriftliga och muntliga kunskaper i engelska
• Erfarenhet av moderna kundhanteringssystem
• Kunnig inom service och kundbemötande
Meriterande kvalifikationer
• Erfarenhet av tull- eller speditionsarbete
• Erfarenhet av rådgivning kring tull- och/eller handelregler
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 20 april 2020.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare
sofie.nilsson@hotmail.comFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 2020-06-01-2020-08-31
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-04-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Jobbnummer 5191472
Observera att sista ansökningsdag har passerat.