Vertikalchef till Payroll
Azets Insight AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Azets Insight AB i Stockholm,
Solna,
Sollentuna,
Upplands Väsby,
Uppsala eller i
hela Sverige Våra 2 800 medarbetare stöttar och förenklar verksamheten för våra 22 000 kunder. Vi är specialister på att lösa våra kunders verksamhetskritiska uppgifter, som ekonomi, lön och HR, så kunderna kan koncentrera sig på sina kärnverksamheter.
Tidigare hette vi Visma Services, men sedan vi separerade från Visma i december 2016 heter vi Azets Insight. Vi är dock fortfarande den ledande leverantören av ekonomi- och lönetjänster i Norden.
På Azets kombinerar vi erfarenhet och expertis med moderna digitala lösningar. Med modern teknologi och expertrådgivning hjälper vi våra kunder att omvandla data till värdefulla insikter, arbeta smartare och fatta mer lönsamma beslut.
Vill du leda chefer och skapa engagemang hos dina kollegor? Vi söker nu dig som vertikalchef som vill hjälpa oss bygga framtidens payfunktion för våra kunder inom Payroll!
Nu har vi omorganiserat oss för att skapa ett närmare ledarskap och skarpare kundfokus, därför är rollen som vertikalchef ny hos oss. Du har i din roll personalansvar för hela vertikalen men direkt personalansvar för Konsultchefer och specialister. I ditt dagliga arbete kommer du samarbeta tätt ihop med konsultcheferna i din vertikal och kommer rapportera till vår affärsområdeschef. Här har du möjlighet att påverka vår lönsamhet, engagemang och utveckling.
Inom din vertikal möjliggör du och ditt team en proaktiv och lönsam leverans till kunderna. Eftersom vi arbetar för att ligga i framkant på marknaden gällande att ha de bästa processerna kommer du vara en nyckelperson för att driva denna förändring i jakten på effektiva och smarta lösningar för våra kunder. Hos oss är payfunktionen kärnverksamheten och din kunskap och erfarenhet är det som skapar värde. Azets är en av de ledande i branschen på digitalisering och automatisering av processer, vi har även byggt upp en nearshoringverksamhet i Rumänien där delar av arbetet utförs.
Dina ansvarsområden:
Personalansvar
Kundansvar
Finansiella resultat för enhetens kunder
Ansvar för utvecklingen av tjänsteutbudet
Implementera Azets strategier
Du kommer vara placerad hos oss på Azets nya kontor i Solna Business Park men förväntas vara aktiv och på plats på de kontor som har leverans för dina kunder. Du kommer vid tillfällen även befinna dig på plats ute hos kunden för att kunna bidra med rådgivning och säkerställa goda relationer.
Vem är du?
Vi söker dig som kan löneprocesser eller redovisning från grunden men även delar vårt intresse för människor, ekonomi och affärer. Vi tror att du har god erfarenhet av verksamhetsutveckling, lönehantering och erfarenhet av kundansvar i produktionsmiljö. Då vi arbetar i en föränderlig miljö vill vi att du är affärsfokuserad, entusiasmerande och proaktiv. Du kommer arbeta genom kompetenta och engagerade medarbetare och därför är det meriterande att ha erfarenhet av att leda genom andra chefer sedan tidigare. Du ska även vara en god kommunikatör på svenska och engelska i tal och skrift.
Intresserad?
Ansök idag så kontaktar vi dig inom kort om din profil är intressant. Inte redo att söka ännu, du kanske har ett par frågor först? Kontakta Anna Erlandsson på
anna.erlandsson@azets.com.
Vi kallar till intervjuer löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-04-17ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Erlandsson +46 70-581 23 42
FöretagAzets Insight AB
AdressAzets Insight AB
Box 34212
10026 Stockholm
KontorsadressLINDHAGENSGATAN 94
Jobbnummer 4088626
Observera att sista ansökningsdag har passerat.