Verksamhetsutvecklare till Vidingehem

Maxkompetens Konsult AB / Administratörsjobb / Växjö
2018-10-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Verksamhetsutvecklare till Vidingehem" (publicerad 2018-11-09) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Är du en person som älskar att integrera med människor och som önskar ett arbete som har positiv inverkan på samhället? Gillar du att ge god service och ha många bollar i luften? Då har vi tjänsten för dig! Vi söker nu en verksamhetsutvecklare med ansvar för bostadssociala frågor med fokus på att bygga långsiktiga relationer med våra hyresgäster.
Som verksamhetsutvecklare för bostadssociala frågor arbetar du aktivt med att skapa en trygg och trivsam boendemiljö för våra hyresgäster. Rollen bygger på kommunikativa och relationsbyggande arbetsuppgifter.
Vidingehem är ett fristående bostadsbolag som ägs av moderbolaget VKAB, vilket i sin tur ägs av Växjö kommun. Vi finns representerade i hela kommunen och äger och förvaltar totalt ca 2000 lägenheter och 101 917 kvadratmeter lokaler, såsom skolor, förskolor och vårdboenden i orterna runt Växjö samt i tre stadsdelarna i stan. Just nu är vi inne i ett expansivt och spännande skede med mycket nyproduktion. På kontoret i Rottne är vi i dag sju medarbetare inom kundservice och marknad, med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi söker nu en kollega som samordnar kommunikationen mellan våra hyresgäster och bolaget, så att trivseln hos våra hyresgäster fortsätter att vara hög.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som verksamhetsutvecklare för bostadssociala frågor kommer du:
samarbeta med dina kollegor på våra bostadsområden för ökad trivsel och trygghet,
ha dialog med hyresgäster i störningsärenden och arbeta proaktivt för att minska dessa,
utveckla långsiktiga och goda hyresgästrelationer,
ha kontakt med myndigheter i bostadssociala frågor och störningsärenden,
utveckla och effektivisera arbetet,
arbeta aktivt med vårt NKI (Index för kundnöjdhet)
arbeta med företagets ständiga förbättringar för ökad service hos hyresgästerna,
delta i samarbetet med externa aktörer såsom samhälls- och idrottsföreningar,
vara ett stöd till övriga avdelningar i bostadssociala frågor

Din profil
Vem söker vi?
För denna tjänst kommer vi lägga stor vikt vid personlighet. För att trivas som verksamhetsutvecklare hos oss på Vidingehem om du är en nätverkare ut i fingerspetsarna, är drivande och vågar testa nya idéer samt har stor känsla för service både i det lilla som det stora uppdraget. Är du en glad och positiv kommunikatör som når fram i både lätta och svåra frågor, har ett intresse av bostadssociala frågor, och innehar en hög servicekänsla är du rätt person för oss. Tjänsten kräver ett stort engagemang där du arbetar mot uppställda mål, vilket innebär att du måste hantera många frågor på ett effektivt sätt. Du trivs som fisken i vattnet bland människor och bemöter nya och befintliga kontakter med ett öppet sinne. Att vara tydlig i din kommunikation är viktigt i denna roll så det är av vikt att du kan uttrycka dig i både tal och skrift.
Det är meriterande om du har akademisk examen, eller liknande och gärna några års erfarenhet av arbete med sociala/bostadssociala, - och/eller integrationsfrågor. Att prata svenska och engelska flytande är ett krav. Andra språkkunskaper är meriterande. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp samtidigt som du kommer arbeta självständigt. Därför är du en strukturerad person med förmågan att se helhetsbilden. Erfarenhet från offentlig förvaltning är meriterande.
Övrigt:
Anställningsform: Tillsvidaretjänst som föregås av en provanställning.
Tillträdesdag: Enligt överenskommelse.
Arbetstid: 08-17 med möjlighet till flex.
Lön: Individuellt löneläge.

Känner du igen dig i ovan beskrivning? Vänta inte med din ansökan då urval sker löpande. Vi har i denna rekrytering valt att samarbeta med Maxkompetens. Vid frågor är du välkommen att kontakta Nathalie på tel: 0470-78 80 54.

Sista ansökningsdag
Den 22 november 2018

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-10-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-08
Ange följande referens när du ansöker: 7978
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nathalie Petersson 0470-788054

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Taptogränd 6
35236 Växjö

Kontorsadress
Taptogränd 6

Jobbnummer
4426432

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: