Verksamhetsutvecklare Kundservice

Artificial Solutions / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
2008-11-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Verksamhetsutvecklare Kundservice" (publicerad 2008-12-03) ⬅️


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Artificial Solutions i Stockholm

Verksamhetsutvecklare Kundservice
Vill du bli en del av ett snabbväxande internationellt företag?
Artificial Solutions är ett ledande internationellt företag som erbjuder företag och organisationer Customer Service Optimization lösningar som reducerar deras kostnader för kundservice och samtidigt ökar kundnöjdheten. Våra lösningar bygger på automatiserade kundtjänstlösningar som gör det möjligt för människor att få avancerad hjälp direkt genom att ställa frågor på vanligt språk via webb, telefon eller e-mail. Vi är för närvarande cirka 150 anställda och har våra kontor i centrala Barcelona, Stockholm, Hamburg, Köpenhamn, Madrid, Milano, London, Ljubljana och Paris. Bland våra kunder finns IKEA, SAS, SFR (Vodafone France), Tele2, Skatteverket, Försäkringskassan och E.ON.
Vi växer och söker nu ytterligare en konsult som ska arbeta med verksamhetsutveckling av kundservice. Vi erbjuder en internationell miljö med utmanande arbetsuppgifter och plats att växa. Du kommer att vara placerad i Stockholm, men arbeta med kunder runt om i Europa. Resor med övernattning kommer att förekomma.
Huvudsakliga ansvarsområden:
• Utbilda och coacha kundservicepersonal i effektiv arbetsmetodik och användning av servicekanalen chatt och e-mail.
• Konsultering i implementering och utveckling av chatt och e-mail i kundservice inom ramen för Artificial Solutions CSO-koncept (Customer Service Optimization).
• Delaktig i utvecklingen av våra tekniska lösningar för chatt och e-mail och framtagandet av tillhörande tjänsteleveranser.
Som person är du entusiasmerande och har en stor social förmåga. Du är intresserad av teknik och har ett stort intresse för hur man förbättrar mötet mellan kund och företag genom digitial utveckling. För att lyckas i denna roll måste du vara engagerad och välstrukturerad. Du måste trivas med att arbeta självständigt och ta egna initiativ.

Publiceringsdatum
2008-11-11

Kvalifikationer
• Minst 3 års erfarenhet av arbete inom kundservice, varav minst 2 år i en ledande befattning som t.ex. teamleader eller kundserviceansvarig.
• Trygg och erfaren i rollen som coach och i att hålla utbildningar och presentationer.
• Flytande i engelska. Andra språk är ett plus!
• Det är en fördel om du har jobbat som konsult med verksamhetsutveckling.
• Vana av att arbeta i utvecklingsprojekt och erfarenhet av agila utvecklingsmetoder är en fördel då tjänsten innebär ett nära samarbete med vår utvecklingsavdelning.
Låter detta intressant?
Maila då din ansökan med CV märkt "Verksamhetsutvecklare Kundservice" till jobb@artificial-solutions.com . Sista ansökningsdag är 1:a december. Skicka in ansökan snarast då vi gör urval löpande.
För mer information kontakta Karolina Lells, tel: 08 586 118 44.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Heltid tillsvidare

Ersättning
Fast lön
Månadslön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@artificial-solutions.com

Företag
Artificial Solutions

Adress
Artificial Solutions
Österlånggatan 43 4tr
11131 Stockholm

Kontorsadress
Österlånggatan 43 4tr
Stockholm

Jobbnummer
349642

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Artificial Solutions

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Artificial Solutions: