Verksamhetsutvecklare Kundservice
Artificial Solutions / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
2008-01-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Verksamhetsutvecklare Kundservice" (publicerad 2008-12-03) ⬅️
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Artificial Solutions i Stockholm Verksamhetsutvecklare Kundservice
Vill du bli en del av ett snabbväxande internationellt företag?
Artificial Solutions är ledande inom Customer Service Optimization och bygger automatiserade kundtjänstlösningar som gör det möjligt för människor att få avancerad hjälp direkt genom att ställa frågor på vanligt språk via webb, telefoni eller e-mail. Vi är 120 anställda på kontor i Barcelona, Stockholm, Hamburg, Köpenhamn, London, Madrid, Paris, Ljubljana och London. Bland våra kunder i Sverige finns IKEA, SAS, Skatteverket, Försäkringskassan och Telenor.
Vi söker nu en konsult som ska arbeta med verksamhetsutveckling av kundservice. Vi erbjuder en internationell miljö med utmanande arbetsuppgifter och plats att växa. Du kommer vara placerad i Stockholm men arbeta med kunder runt om i Europa.
Huvudsakliga ansvarsområden:
• Utbilda och coacha kundservicepersonal i effektiv arbetsmetodik och användning av servicekanalen chatt.
• Projektledning av implementering av chatt i kundservice inom ramen för Artificial Solutions CSO-koncept (Customer Service Optimization).
• Key Account Manager för några av Artificial Solutions viktigaste kunder för servicekanalen chatt.
Som person är du entusiasmerande och har en stor social förmåga. Du är intresserad av teknik och har ett stort intresse för hur man förbättrar mötet mellan kund och företag genom digitial utveckling. För att lyckas i denna roll måste du vara engagerad och välstrukturerad. Du måste trivas med att arbeta självständigt och ta egna initiativ.
Publiceringsdatum2008-01-25Kvalifikationer• Minst 3 års erfarenhet av arbete inom kundservice, varav minst 2 år i en ledande befattning som t.ex. teamleader eller kundserviceansvarig.
• Trygg och erfaren i rollen som coach och i att hålla utbildningar och presentationer.
• Flytande i engelska och mycket god förståelse av danska och norska muntligt och skriftligt.
• Erfarenhet av projektledning är ett plus.
• Det är en fördel om du har jobbat som konsult med verksamhetsutveckling.
Låter detta intressant?
Maila då din ansökan med CV märkt "Verksamhetsutvecklare Kundservice" till
jobb@artificial-solutions.com . Skicka in ansökan snarast då vi gör urval löpande.
För mer information kontakta Karolina Lells, tel: 08 586 118 44
Anställningstyp/arbetstiderHeltid
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista ansökningsdag 2008-02-15
Vi tar emot ansökan via epost:
jobb@artificial-solutions.comFöretagArtificial Solutions
Österlånggatan 43 4tr
11131 Stockholm
KontorsadressÖsterlånggatan 43 4tr
Stockholm
Jobbnummer 110119
Observera att sista ansökningsdag har passerat.