Verksamhetsutvecklare inom Personlig Assistans
Team Olivia AB / Controllerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla controllerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Team Olivia AB i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Sollentuna,
Södertälje eller i
hela Sverige Vi på Team Olivia söker nu en ytterligare en kollega till kvalitetsteamet inom vårt affärsområde personlig assistans. I den här rollen kommer du att arbeta tillsammans med hela kvalitetsteamet för att stötta våra 8 assistansbolag med löpande utveckling och uppföljning av vårt kvalitets och förbättringsarbete.
För rollen är det viktigt att vara självgående, drivande och samarbetsorienterad, då tjänsten kommer vara affärsområdesgemensam och kvalitetsteamet stöttar och följer upp cirka 100 chefer och ledare i det dagliga arbetet ute i våra bolag. Du behöver även vara analytisk och ha en förmåga att snabbt växla fokus utifrån arbetsuppgifternas skiftande karaktär. Kvalitetsteamets fokus är att värna om en hög kvalitet och regelefterlevnad i våra kunders insatser genom att planera, leda och kontrollera verksamheten, samt följa upp, utvärdera och arbeta med förbättringar och teamet består idag av 7 personer.
Exempel på arbetsuppgifter
• Sammanställa och analysera data från våra verksamhets- och ekonomisystem
• Ta fram rapporter för uppföljning av kvaliteten på vecko- och månadsbasis
• Ta fram förslag på och genomföra effektiviseringar av befintliga processer och system
• Utifrån analys och rapporter pedagogiskt presentera och visualisera resultat och utveckling för chefer och ledare
• Delta i projekt samt självständigt driva utvecklings- och förbättringsprojekt inom affärsområdet
• Support till första linjens chefer i både system och kvalitetsfrågor
Om dig
Vi tror att du är i början av din karriär och har ett starkt intresse för just verksamhetsutveckling. För att trivas i rollen ser vi att du är anpassningsbar och flexibel. Du behöver kunna arbeta utifrån deadlines (ex ska KPI-rapport levereras varje vecka) och vara leveranssäker. Till det har du en god serviceanda och tycker att det är roligt att snabbt ta till dig nya arbetsuppgifter. Du gillar det personliga mötet och beskriver dig gärna som självgående och initiativrik.
Publiceringsdatum2023-03-20Kvalifikationer• Högskole- eller universitetsexamen inom ex. ekonomi, systemvetenskap, ingenjörsutbildning eller liknande.
• Mycket goda kunskaper i Excel och Powerpoint eller motsvarande i Google miljön
Meriterande
• Mercur
Kontakt, ansökan och rekryteringsprocessen
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Elinor Öhrling, kvalitets- och juristchef, affärsområde Personlig Assistans, på
elinor.ohrling@olivia.seSista ansökningsdag 12 april 2023. Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi kan komma att tillämpa tester och genomföra bakgrundskontroll i denna rekrytering.
Praktiskt om tjänsten
Tillträde: April/maj 2023, enligt överenskommelse.
Placering: Vårt kontor i Solna, Stockholm.
Tjänsten är på heltid, tillsvidare. Vi tillämpar provanställning 6 månader.
Arbetstiderna är måndag till fredag, kl 8-17.
Om oss på Team Olivia
Team Olivia är en av de ledande privata aktörerna inom vård- och omsorgsbranschen. Med verksamheter i Sverige, Norge och Danmark är vårt mål att göra varje enskilt liv rikare och mer värdigt, varje dag. Vi erbjuder tjänster inom bland annat personlig assistans, individ- och familjeomsorg och hemomsorg och finns nära våra kunder på över 200 platser i Skandinavien.
Läs mer om Team Olivia här:
www.teamolivia.se (
https://www.teamolivia.se/sv) Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Team Olivia AB (org.nr 556742-0731)
Arbetsplats Team Olivia
Kontakt Regina Lindstedt
regina.lindstedt@olivia.se Jobbnummer 7564048
Observera att sista ansökningsdag har passerat.