Verksamhetsspecialist till Hjälpmedelstjänsten
Inera AB / Sjukgymnastjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla sjukgymnastjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inera AB i Stockholm,
Österåker,
Karlstad,
Lund eller i
hela Sverige Inera koordinerar och utvecklar digitala tjänster i samverkan med landsting, regioner och kommuner.
Inera ägs av Sveriges Kommuner och Landsting (SKL) samt landsting, regioner och kommuner och leds av en politisk styrelse med representanter från ägarna.
Kundfokus, leveransfokus och affärsperspektiv är ledorden i Ineras verksamhet.
Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm. Läs mer på
www.inera.se Hjälpmedelstjänsten är uppbyggd kring en databas som idag samlar information om fler än 400 000 hjälpmedelsprodukter. Den innehåller också avtal som används gemensamt av sjukvårdshuvudmän (landsting, regioner och kommuner) och hjälpmedelsleverantörer. Läs mer om Hjälpmedelstjänsten på inera.se under "Tjänster".
Publiceringsdatum2018-01-05Dina arbetsuppgifterSom verksamhetsspecialist i Hjälpmedelstjänsten får du vara en del av ett team med mycket driv framåt. Du kommer att arbeta med kundsupport, sedvanligt förvaltningsarbete, felsökning och administration för olika typer av ärenden kopplat till tjänsten.
Som verksamhetsspecialist i Hjälpmedelstjänsten ska du:
• Hålla utbildningar för kunder i systemet
• Utbilda 1:a linjens support
• Hantera 2:dra/3:dje linjens support
• Delta i utvecklingsarbete för tjänsten
• Samarbeta med Hjälpmedelstjänstens intressenter och kunder
• Bistå tjänsteansvarig i vissa arbetsuppgifter
• Ha leverantörskontakter
• Löpande uppdatera befintliga dokument
• Följa tjänstens uppsatta mål enligt förvaltningsplanen
Kompetens och kunskapskrav
• Kunskap om och erfarenhet från hjälpmedelsverksamhet inom vård och omsorg.
• Vana att hantera support, 2:a/3:e linjen.
• Vana vid kund - och leverantörskontakter.
• Erfarenhet från systemförvaltning
• God samarbetsförmåga, vilja att driva frågor som rör tjänsten
• Självständighet och en god administrativ förmåga krävs.
• Önskvärt med god kännedom om Hjälpmedelstjänsten och dess funktioner.
• Projekt - och utredningserfarenhet är meriterande.
Varaktighet och tillträde
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Anställningsvillkor enligt kollektivavtal mellan PACTA och Vision/Akademikeralliansen.
Så ansöker duVi läser ansökningar och genomför intervjuer löpande vilket kan betyda att vi tillsätter tjänsten innan ansökningstiden är slut. Vi ser fram emot din ansökan med personligt brev och CV. Sista ansökningsdag är 31 januari 2018.
För frågor om tjänsten kontakta
Enhetschef Nina Ingren, telefon: 070-327 70 30
HR-generalist Kristina Claesson, telefon 072-728 31 33
Fackliga frågor Harriet Fredin, Vision, 08-452 78 42
Vi avböjer oss vänligt, men bestämt, all hjälp med rekrytering och annonsering.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagInera AB
AdressInera AB
Tjärhovsgatan 21B
11893 Stockholm
KontorsadressTjärhovsgatan 21B
Jobbnummer 3887644
Observera att sista ansökningsdag har passerat.