Verksamhetssamordnare med HR-kompetens | Ludvika

Experis AB / Administratörsjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige

Ludvika Kommunfastigheter AB och LudvikaHem AB har en gemensam organisation. Tillsammans är vi cirka 140 medarbetare som förvaltar ungefär 455 000 kvadratmeter kommunala verksamhetslokaler som skolor, daghem, kontor, affärslokaler samt bostäder. Vi erbjuder en arbetsplats med trivsel och arbetsglädje.

Hållbarhetsfrågan är viktig inom koncernen och tillsammans med 186 stycken andra allmännyttiga bostadsbolag är vi med i Sveriges största klimatupprop - Klimatinitiativet. Tillsammans med kommunkoncernen arbetar vi, genom mål och strategier, för ett hållbart Ludvika. Besök gärna ludvikahem.se för mer information.

Är du intresserad av fastigheter och dessutom är på jakt efter ett jobb där du får arbeta övergripande med HR-frågor och med samordning och ansvar för att verksamheten drivs på ett affärsmässigt och effektivt sätt? Vill du ha ett jobb som ständigt bjuder på nya utmaningar och som dessutom är fritt och samtidigt mycket ansvarskrävande? Då bör du läsa vidare!

Om jobbet
Jobbet innebär att du delar din arbetstid med att arbeta övergripande med HR-frågor och med att koordinera och administrera andra frågor i verksamheten. Du arbetar mycket på uppdrag, har en nära kontakt med hela organisationen samt är ett viktigt stöd för ledningsgrupp och chefer. Den ena dagen är inte den andra lik och dina arbetsuppgifter spänner över ett brett område.

Exempel på arbetsuppgifter som ingår i jobbet utöver HR-arbetet

* Affärsplan och måluppföljning
* Inköp och upphandling
* Systematiskt dataskyddsarbete (GDPR)

Du rapporterar till ekonomichef och tjänsten är placerad i Ludvika.

Om dig
Vi söker dig som har relevant akademisk examen eller har förvärvat motsvarande kunskaper på annat sätt. Du har breda kunskaper inom HR-området och gedigen erfarenhet från arbete med administration och har god datorvana samt behärskar svenska bra i både tal och skrift.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du har förmågan att arbeta självständigt och har en prestigelös inställning till ditt arbete. Det är även viktigt att du har ordning och reda, kan prioritera arbetsuppgifter samt har ett metodiskt och strategiskt arbetssätt.

Hur du ansöker
Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare:
Pär Gårdbro
E-postadress: par.gardbro@jeffersonwells.se
Telefonnummer: 023-70 55 45.



Sista ansökningsdag är den 27 april 2023

Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "139a24e2-42fe-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Arbetsplats
Ludvika kommunfastigheter AB/LudvikaHem AB

Kontakt
Pär Gårdbro
023-70 55 45

Jobbnummer
7636911

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: