Verksamhetsplanerare
Servistik / Lagerjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla lagerjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Servistik i Karlskrona,
Linköping,
Vadstena,
Stockholm,
Uppsala eller i
hela Sverige Servistik är ett logistikföretag med huvudkontor i Linköping. För närvarande driver vi verksamhet i Östergötland, Stockholm och (från 1 november) Karlskrona med en uttalad ambition att växa vidare även utanför dessa områden. Vår affärsidé handlar om att erbjuda flexibla logistiklösningar med fokus på effektivitet och långsiktighet till industri- och byggsektorn.
Vi strävar efter att erbjuda våra medarbetare ett stimulerande och utmanande arbetsklimat där alla har möjligheten att tycka, tänka och påverka. Vi arbetar efter värderingarna ansvar, engagemang och utveckling. Nu söker vi dig som letar efter en ny utmaning och samtidigt vill vara med och bidra till vår fortsatta utveckling.
Bli en av oss!
Vi söker två verksamhetsplanerare som tillsammans kommer att bilda en ny enhet som vi kallar servicecenter. Servicecenter kommer att ha en central roll med stort ansvar för kommunikation och information till såväl kunder som chefer och medarbetare.
Det här bli din nya utmaning!
Som verksamhetsplanerare är din huvudsakliga uppgift är att koordinera Servistiks logistikverksamhet hos vår kund i Karlskrona. Det innefattar bland annat att ta emot kundorder, skapa arbetsorder och planera arbetet genom att resurstillsätta personal och fordon. I ditt ansvar ligger också att tillse att uppdrag utförs enligt gällande kundavtal, delta på daglig styrning med arbetsgruppen samt ge information om den dagliga planeringen och verksamheten. Du kommer att arbeta mycket i vårt affärssystem Pyramid, med allt från att registrera beställningar till att ta fram fakturaunderlag och information.
Såhär tror vi att du är idag:
Vi söker dig som med lägst gymnasiekompetens som har tidigare erfarenhet avatt arbeta med service, med fördel i en planeranderoll. Har du även erfarenhet frånarbetsledning och utbildning inom sälj eller ekonomi är detta meriterande. Vi ser att du har goda IT-kunskaper och har tidigareerfarenhet av att arbeta i ett eller flera affärssystem. B-körkort ärett krav, har du även truckkort är det meriterande.
Som person är du serviceinriktad och tillmötesgående i ditt bemötande. Du är driftig och söker aktivt utmaningar och utvecklingsmöjligheter. Vidare tror vi att du är flexibel och problemlösande och har en förmåga att se sammanhang och prioritera rätt frågor. Du har god struktur i ditt arbete och organiserar uppgifterna på ett effektivt sätt.
Vad erbjuder vi dig?
På Servistik är vi övertygade om att kontinuerlig utveckling ökar vår konkurrenskraft på marknaden och erbjuder våra medarbetare både personlig och yrkesmässig utveckling. Du erbjuds förmåner som friskvård och företagshälsovård - utöver det får du arbeta med trevliga och engagerade arbetskollegor i en inspirerande arbetsmiljö.
Tror du att detta är rätt utmaning för dig? Ansök redan idag, urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2016-02-16ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Carinci 010-214 75 09
linda.carinci@servistik.seFöretagServistik
AdressServistik
Amiralitetsgatan 25
37130 Karlskrona
KontorsadressAmiralitetsgatan 25 371 30, Karlskrona
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2673520
Observera att sista ansökningsdag har passerat.