Verksamhetsledare

Randstad AB / Säljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-07-09

Dina arbetsuppgifter
Just nu söker vi på Akademiska Hus en Verksamhetsledare (Site Manager) till A Working Lab i Ultuna.
A Working Lab är Akademiska Hus erbjudande för coworking och flexibla, innovativa kontorslösningar på campus. AWL finns idag i Göteborg (Chalmers), Stockholm (KTH), Solna (Karolinska), Umeå och nu snart i Uppsala (nuvarande "Växthuset" i Green Innovation Park).
Om rollen
I rollen som Verksamhetsledare på A Working Lab bygger du en kultur genomsyrad av kreativitet, öppenhet och kunskapsspridande vid Sveriges främsta innovationsmiljöer. Du säkerställer dagligen den bästa gäst- och medlemsupplevelsen och ser till att våra lokaler håller ett bra skick. Du skapar en miljö där kreativa krockar kan uppstå och där våra medlemmar träffas och drar nytta av varandra.
I din roll ansvarar du för:
• Dagligt värdskap och drift: Ansvarar för den dagliga driften av AWL-lokalerna, inklusive att välkomna och assistera medlemmar och besökare. I ansvaret ingår att säkerställa att coworking-utrymmet och dess faciliteter alltid är i toppskick och att medlemmarna har tillgång till nödvändiga resurser. Hantera on- och off-boarding av medlemmar, inklusive administration av medlemskap, avtal och fakturering.
• Tillväxt och medlemsrekrytering: Aktivt sälja medlemskap och marknadsföra AWL för att öka antalet medlemmar och uppnå hög beläggningsgrad samt bygga och underhålla relationer med medlemmar för att förstå deras behov och förbättra medlemsupplevelsen.
• Evenemang och Community-byggande: Planera och genomföra evenemang och aktiviteter som främjar gemenskap och nätverkande bland medlemmar samt skapa en välkomnade och inspirerande miljö som uppmuntrar till kreativitet och samarbete.
• Samverkan och partnerskap: Bygga och underhålla partnerskap med lokala aktörer och intressenter som kan bidra till AWLs utveckling och medlemmarnas upplevelse. Delta i lokala nätverk och event för att öka synligheten för AWL.
• Budget och ekonomi: I ditt ansvar bistår du i framtagande av budget för den aktuella siten inklusive resultat och investeringar och säkerställer att verksamheten uppfyller ekonomiska mål och budgetkrav.
• Digital plattform och innehåll: Ansvara för att leverera korrekt och stimulerande innehåll till AWLs digitala plattform samt hantering av digital kommunikation och marknadsföring för att attrahera nya medlemmar och informera befintliga.
Vem är du?
Vi söker dig som har en utpräglad servicekänsla och tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice. Du är nyfiken, relationsskapande och har god erfarenhet av att samarbeta och koordinera med olika intressenter och team. Du har goda kunskaper i svenska och engelska , både i tal och skrift. För att lyckas i rollen krävs en god förmåga till att strukturera och arbeta självständigt. Vi ser en fördel i att du har erfarenhet av att arbeta med digitala plattformar och innehållsskapande. Vi tror att du har en gymnasial utbildning samt arbetslivserfarenhet från hotell, restaurang eller konferens.
Du kommer att ingå i ett team med den lokala Fastighetsenheten samt nationellt med övriga Sitemanagers. I dina arbetsuppgifter ingår det att samarbeta och koordinera arbetet med dem och den nationellt konceptansvariga för AWL för att säkerställa enhetlighet och kvalitet i AWLs erbjudande. Du rapporterar till Fastighetschef och konceptansvarig.
Nyfiken?
Kul! Du är varmt välkommen att ladda upp din CV och svara på våra frågor redan idag!
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. Vid frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Simona Möller på tel. 0707-932 455 eller via mail simona.moller@randstad.se
Välkommen med din ansökan, senast den 13/8.

Ansvarsområden
Dagligt värdskap och drift
Tillväxt och medlemsrekrytering
Evenemang och Community-byggande
Samverkan och partnerskap
Budget och ekonomi
Digital plattform och innehåll

Kvalifikationer
Gymnasiekompetens
Tidigare erfarenhet av att ha arbetat med kundservice
Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Goda - It kunskaper

Meriterande
Erfarenhet av att arbeta med digitala plattformar och innehållsskapande
Jobbat självständigt

Om företaget
Akademiska Hus
Som ett av Sveriges största fastighetsbolag möter vi våra kunder och partners där de är. I förvaltning och utveckling av effektiva och attraktiva kunskapsmiljöer, genom tjänster och produkter som förenklar för studenter och forskare, och i skapandet av hållbara campus som en tillgång för hela samhället. Genom erfarenhet och innovation skapar vi förutsättningar för framgångsrik forskning och utbildning. Tillsammans lyfter vi Sverige som kunskapsnation.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Akademiska Hus

Kontakt
Simona Möller
simona.moller@randstad.se
+4670793245

Jobbnummer
8794173

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: