Verksamhetskoordinator till Dalarna

Transdev Sverige AB / Backofficejobb / Ludvika
2022-11-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Verksamhetskoordinator till Dalarna" (publicerad 2023-06-05) ⬅️


Visa alla backofficejobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Transdev Sverige AB i Ludvika, Lindesberg, Leksand, Rättvik, Västerås eller i hela Sverige

Vi söker nu en Verksamhetskoordinator till Dalarna.

Om Tjänsten

Vi behöver förstärka vårt team i Dalarna med en administrativ tjänst, vi finns bl.a. på orterna Mora, Leksand och Ludvika. Vi bedriver både buss och servicetrafik (Taxi)

Om arbetet

Som Verksamhetskoordinator arbetar du med att stötta affären i olika administrativa uppgifter. Det innebär bland annat att du

• Fakturera externa kunder.

• Hantera & återkoppla Kundsynpunkter

• Delta aktivt i utveckling och effektivisering av rutiner och arbetsmetoder i administratörsfunktionen.

• Ta fram Presentationer och statistik
• Samordnande roll och vara ett stöd i administrativa frågor.

• Vara flexibel och beredd på att hjälpa till där det behövs.

Transdev i Dalarna har drygt 100 bussar och 120 bussförare på våra 5 depåer i Dalarna. Vi har också drygt 50 servicetrafikbilar och 95 servicetrafikförare. Du rapporterar till Driftchefen i affärsområde Dalarna och kommer ha ett nära samarbete med övriga trafik- och driftledare .

Vi söker dig som trivs med att vara "spindeln i nätet" och har en serviceinriktad personlighet. Att samarbeta är viktigt för dig, och du tycker liksom vi att långsiktighet, öppenhet, delaktighet och ansvarstagande är nyckelord för dig.

Publiceringsdatum
2022-11-11

Dina personliga egenskaper
• Är systematisk, metodisk och logisk.
• Är noga med detaljer och ger svar som bygger på fakta och inte på känslomässiga grunder.
• Fokuserar på Regler, logik, fakta och saklighet.

Arbetet är tidvis under högt tempo och det är viktigt att du har lätt för att anpassa dig till ändrade förutsättningar, samt kan behålla lugnet och arbeta ihärdigt och effektivt även under press. Ständigt vara uppmärksam och uppdaterad gällande olika händelser och säkerställa att information delges till berörda parter. Du behöver har en starkt fallenhet för administration och planering.

Som Verksamhetskoordinator på Transdev får du en roll i en spännande bransch som dessutom fyller en viktig samhällsfunktion. Transdev är ett företag med en uttalad ambition att vara ett trafikföretag som driver utvecklingen i branschen och arbetar aktivt med hållbara lösningar för att öka kollektivtrafiken. Våra värderingar handling, ansvar, nytänkande och samspel styr vår vardag och du blir en viktig resurs i det arbetet.

Mer information och ansökan

Tjänsten är en tillsvidare-anställning med 6 månaders prova anställning. Har Du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Siyer Baryalai ansvarig Chef på, tel. 010-1647405 och Siyer.Baryalai@transdev.se

Transdev vill tillvarata de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter.

Vi ser fram emot att få din ansökan senast 2022-12-11.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid 100% Med 6 månaders provanställning

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Transdev Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Transdev Sverige AB (org.nr 556042-4391), https://www.transdev.se/

Arbetsplats
Transdev

Kontakt
Helene Marsi
helene.marsi@transdev.se

Övrig information om företaget/organisationen
Offentliga upphandlingar där Transdev Sverige AB varit leverantör

Jobbnummer
7162457

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Transdev Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Transdev Sverige AB: