Verksamhetscontroller sökes till välkänd myndighet i Borlänge
Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Bemannia söker nu dig som vill arbeta som verksamhetscontroller hos vår välkända och väletablerade kund - en statlig myndighet i Borlänge. Uppdraget beräknas påbörjas relativt omgående och pågå till och med 2017-12-30, med möjlighet till förlängning 6 + 6 månader.
Dina arbetsuppgifter:
• Analysera och utveckla verksamheten.
• Utföra åtgärder för ett så effektivt resursutnyttjande/tjänstebud för att verksamheten ska uppnå sina mål.
• Verksamhetsplanering, uppföljning samt säkerställa hanteringen av avvikelser.
• Initiera, utveckla och hantera kontakter med parter och förstå deras verksamhet för hantering av frågor av gemensamt av gemensamt intresse.
• Indikera och följa upp avvikelser i ekonomisystem.
• Kvalitetssäkra verksamhetens ekonomiska rapportering till överliggande nivå.
• Planera och följa upp verksamheten.
• Utveckla ekonomistyrningen.
• Vara ett stöd till chefer/uppdragsledare/projektledare i uppföljningsarbetet.
Dina kvalifikationer:
• Högskoleutbildning inom företagsekonomi alt. motsvarande kunskaper förvärvat på annat sätt.
• Minst tre (3) års erfarenhet av controllerarbete/kundansvarig i en större organisation.
• Goda kunskaper i svenska avseende tal och skrift.
• Goda kunskaper i Excel och övriga Officepaketet.
• Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, gärna Agresso.
Dina personliga egenskaper:
• Analytisk.
• Strukturerad och organiserad.
• Förmåga att skapa goda relationer.
• Förmåga att självständigt kunna planera och prioritera arbetet.
• Pedagogisk och kommunikativ förmåga.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, fö
rnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på
jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.
Våra tjänster finner du på följande sida
Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.
Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.
Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!
www.bemannia.se www.facebook.com/bemanniaVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid med chans till förlängning
Publiceringsdatum2017-04-11ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKristina Fransson
FöretagBemannia Kontor
AdressBemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155 11346 Stockholm
Jobbnummer 3433663
Observera att sista ansökningsdag har passerat.