Verksamhetscontroller
Mohv Fastighetsförmedling / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mohv Fastighetsförmedling i Malmö MOHV Fastighetsförmedling är ett mäklarföretag med fokus på medvetna bostadssäljare i Öresundsregionen. Vår marknad är Malmö och Lund med omnejd. MOHV är ett nytt namn, men vi som arbetar här är allt annat än nya.
Vi ingick tidigare i en större mäklarkedja, och är 30 erfarna medarbetare som har flera toppnoteringar från marknadsandels-statistiken med oss i bagaget.
MOHV vänder sig till dem som är engagerade och vill vara med och påverka sin bostadsförsäljning.
Publiceringsdatum2012-06-12Dina arbetsuppgifterDu kommer ha en central roll som innebär att du tillsammans med VD och försäljningschef ansvarar för att bygga upp och driva arbetet på företaget. Som verksamhetscontroller har du fokus på frågor som rör uppföljning, verksamhetsplanering, intern styrning och kvalitetssäkring.
Du får chansen att vara med i händelsernas centrum på ett företag i en bransch med stora utmaningar som just nu går igenom stora strukturella förändringar i form av ett ändrat marknadsläge och ett massivt generationsskifte.
Som verksamhetscontroller på MOHV Fastighetsförmedling blir dina huvuduppgifter som vår kvalitetsansvarig att strukturera upp våra interna rutiner, ta fram manualer och i övrigt organisera våra arbetssätt så att våra ambitiösa mäklares vardag ytterligare effektiviseras. Du ansvarar för att upplevelsen av vårt företag gentemot medarbetare och kunder upplevs som smidig och genomtänkt.
KvalifikationerAtt proaktivt planera, utvärdera, följa upp och arbeta med ett ständigt förbättringsarbete är ett måste för oss för att säkerställa vår fortsatta framgång och expansion. Vi söker därför dig som inte frågar efter en arbetsbeskrivning, utan ser till att skapa en till andra. Till denna tjänst söker vi dig som har ett starkt eget driv och är en mästare på att ta egna initiativ. Du bör också vara en person som kan vara organiserad i en ung organisation med höga ambitioner, en person som kan stå för trygghet, ordning och reda i en kreativ vardag.
Vem är du?
Som person är du affärsmässig, har analytisk förmåga och är drivande. Branschkunskap är inget krav utan vi ser att du kanske har en bakgrund som controller, projektledare, HR-chef, butikschef eller en ledande administrativ position i ett snabbväxande företag i någon annan bransch.
Du har erfarenhet av att läsa och tolka avtal och bör vara bekväm med att göra kundundersökningar via telefon och eventuellt ta hand om enklare reklamationer. Proaktiv, noggrann och strukturerad i kombination med det egna drivet bör vara dina kännetecken.
Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Så ansöker duSkicka in ett personligt brev med CV och foto via mail till
info@mohv.se gärna innan den 29 juni 2012.
Intervjuer sker löpande. Tillträde enligt överenskommelse.
Vid frågor om tjänsten kontakta vår VD Magnus Miramadi på magnus.miramadi@MOHV.se eller 0708-256322.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-29
Ansökan kan skickas till e-postadress: info@MOHV.se
KontaktMagnus Miramadi, VD, 0708-256322, magnus.miramadi@MOHV.se
FöretagMOHV Fastighetsförmedling
AdressMOHV Fastighetsförmedling
KRONBORGSVÄGEN 5
21742 MALMÖ
KontorsadressKRONBORGSVÄGEN 5
MALMÖ
Öppnas i nytt fönster
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 040-73900
E-postadress:
info@mohv.se Jobbnummer 1269894
Observera att sista ansökningsdag har passerat.