Verksamhetsansvarig till ett innovativt rekrytering- och bemanningsföretag

Svea Work AB / Chefsjobb / Göteborg
2024-06-03


Visa alla chefsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Svea Work AB i Göteborg, Mölndal, Kungsbacka, Lilla Edet, Borås eller i hela Sverige

Om tjänsten
Svea Work söker en Verksamhetsansvarig/utvecklare till vårt rekrytering- och bemanningsföretag med ett innovativt upplägg i form av Partnerskap för våra medarbetare. Du kommer vara ansvarig över våra partnerbolag som förser våra kunder med kvalificerade rekrytering- och bemanningstjänster. I tjänsten förväntas du ha ett operativt ansvar över verksamheten och våra partnerbolag, kundansvar för större kunder samt ansvar över tillväxt och utökning av partnerupplägg. Du förväntas ha en god förmåga att skapa och upprätthålla goda relationer.
Ort
Flexibelt
Arbetsuppgifter
Som Verksamhetsansvarig/utvecklare omfattar dina arbetsuppgifter att verka för tillväxt genom vårt unika Partnerupplägg inom rekrytering- och bemanning i olika branscher. Du förväntas rekrytera, leda och coacha Partnerbolagen, vara delaktig i upphandlingsförfaranden, ekonomi, avtal och större kunder. Du kommer även jobba med att bearbeta in nya kunder till verksamheten. Arbetet är omväxlande och i denna roll kommer arbetsuppgifterna att variera i omfattning över tid och nya arbetsuppgifter kan tillkomma utifrån marknadsläget vilket ställer höga krav på flexibilitet och förmåga att ställa om och arbeta lösningsfokuserat.
Kvalifikationer
Rollen som Verksamhetsansvarig/utvecklare kräver att du är serviceinriktad och affärsorienterad samt att du kan arbeta effektivt, kvalitetssäkert och självständigt. Du har god förmåga att växla mellan uppgifter i högt tempo samtidigt som du är strukturerad och organiserad. Vidare är du bra på att bygga och bevara långsiktiga relationer samt bidra till en positiv arbetsplats. Som person kan du uttrycka dig väl i tal som i skrift. Krav för rollen är minst 2 års erfarenhet inom sälj, HR och rekrytering/bemanning.
Det är meriterande om du har erfarenhet från rollen som rekryterare/konsultchef och/eller erfarenhet från ledarskapsroller inom HR. Vi ser gärna att du har kunskap om lagar, riktlinjer samt kollektivavtal och dess innebörd.
Personliga egenskaper
Som person är du målmedveten och produktiv samt drivs av att bygga nya relationer. Du har ett stort intresse för sälj- och affärsinriktad företagskultur med kunden i fokus. Du är bra på att inspirera och coacha dina medarbetare.

Lön
Fast lön + provision
Företagsbeskrivning
Svea Work är ett bemanning- och rekryteringsbolag som främst har vård i fokus, med mål och ambition att erbjuda vårdsektorn den kompetens som behövs. Svea Work utgår ifrån centrala Göteborg, Convendum, här erbjuds frukost, tillgång till gym samt gemensamma aktiviteter på kontoret. Du har dock möjlighet att arbeta remote över hela Sverige. Kontor finns även i Kista, Stockholm. Vi är en del av Svea Partners: Tillsammans bygger vi välfärden!

Ansökan
Vänligen bifoga aktuellt CV, personligt brev samt minst två referenser när du skickar in din ansökan. Urval sker löpande och du kan komma att få besked på din ansökan innan ansökningstiden gått ut. Skicka din ansökan till andrea.schwegman@sveawork.se
Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Svea Work AB (org.nr 559083-9980)

Arbetsplats
Svea Work

Kontakt
Andrea Schwegman
andrea.schwegman@sveawork.se

Jobbnummer
8723848


Prenumerera på jobb från Svea Work AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Svea Work AB: