Veckotjänst i hemtjänsten med lönetillägg på 3000kr/månaden

Härjedalens kommun / Undersköterskejobb / Härjedalen
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla undersköterskejobb i Härjedalen, Älvdalen, Orsa, Mora, Malung-Sälen eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Härjedalens kommun i Härjedalen, Östersund eller i hela Sverige

Välkommen till Härjedalens kommun!

Vad roligt att du vill arbeta hos oss. Tycker du att det är viktigt att möta våra målgrupper med respekt och på ett professionellt sätt så kommer du passa in fint. Som medarbetare får du friskvårdstimme och friskvårdsbidrag samt ersättningar i samband med högskolestudier. Du får också möjligheten att tillsammans med engagerade kollegor arbeta för fortsatt utveckling av våra verksamheter. Kommunen är ett förvaltningsområde för det samiska språket och kommunkontoren finns i Sveg, Hede och Funäsdalen.

Funderar du på att bosätta dig i Härjedalen är du hjärtligt välkommen att kontakta inflyttarservice via e-post: flyttahit@herjedalen.se eller via vår växel, telefon: 0680-161 00.

Vi tar emot din jobbansökan digitalt i vårt rekryteringssystem. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta en HR-Strateg, via vår växel, så får du hjälp med hur du söker arbete på ett säkert sätt. Vi undanbeder oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

Vill du arbeta endast vardagar och kvällar och vara ledig under lördagar och söndagar?
Är du även undersköterska så får du fram till den sista april 2025, 3000kr i månaden som lönetillägg. Låter det intressant?

Vi är ett arbetsamt och ambitiöst team som älskar vårt arbete, vi arbetar tillsammans mot flera gemensamma mål och drar nytta av varandras erfarenheter och kompetenser. Våra dagar är aldrig den andra lik och de fylls oftast med skratt och fina möten. Vi har en ambition att utveckla och förnya och driva arbetet framåt men då måste vi bli fler, så vi är i behov av fler undersköterskor eller kvalificerade vårdbiträden - är du en av dem?

Tjänstens omfattning 75-100%. Arbetstiderna är varierande mellan 07.00 och 22.00
Rekrytering sker löpande. Tillträde enligt överenskommelse.

Publiceringsdatum
2024-05-08

Dina arbetsuppgifter
• Tjänsten innebär ett arbete inom äldreomsorgen i Funäsdalen som innefattar hemtjänst och särskilt boende.
• En stor del självständiga beslut och samarbete med andra yrkeskategorier och anhöriga förekommer i jobbet samt en stor del ensamarbete.

Kvalifikationer
Kvalifikationer
• Utbildad undersköterska, eller under utbildning inom vård och omsorgsprogrammet alternativt har annan likvärdig utbildning eller erfarenhet som vårdbiträde.
• Körkort

Meriterande:
• Om du är specialistutbildad inom demens, geriatrik eller palliativ vård.
• Erfarenhet inom VIVA, Intraphone eller BPSD
• Samt erfarenhet av den samiska kulturen och sydsamiska. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som lockas av nya utmaningar i arbetet, tänker lösningsfokuserat, har en hög grad av flexibilitet och ansvarstagande. Ett rehabiliterande förhållningssätt är för dig en självklarhet och du har ett genuint intresse för äldres hälsa och livskvalitet. Som person ska du vara lätt att samarbeta med och bidra till ett glatt arbetsklimat.

Vi erbjuder
Vi erbjuder friskvårdspeng och friskvårdstimme.

Kontaktinformation
Theresa Henley, Enhetschef, 0684-16788, theresa.henley@herjedalen.se

Anneli Fundin, Facklig representant, 0684-16795

Arbetsplats

Ersättning
. Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4812037454".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Härjedalens kommun (org.nr 212000-2510), http://www.herjedalen.se

Kontakt
Enhetschef
Theresa Henley
theresa.henley@herjedalen.se
0684-16788

Jobbnummer
8666115

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Härjedalens kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Härjedalens kommun: