VD-koordinator till Builda

PS Partner / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PS Partner i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Härryda eller i hela Sverige

Builda är en koncern bestående av fristående bolag inom bygg och anläggning. Våra bolag erbjuder dig helhetslösningar, med en enda kontaktyta för dig som kund.

Builda består av åtta stycken bolag inom bygg, el, vvs, hiss, mark, ventilation, fastighetsskötsel och byggsmide.

Styrkan med Builda är att bredden och kompetensen i de bolag som ingår i koncernen. Oavsett vilket av våra bolag man anlitar, så finns de andra kompentenserna redo när de behövs.

Samtliga bolag inom koncernen jobbar med ledorden Kommunikation, Innovation och Glädje och ställer upp på deviserna "Hel och ren", "Ordning och reda" samt "Städat och klart".

Som medarbetare på Builda får du arbeta med flera bolag med olika inriktningar men med samma målbild och ledord. Hos oss kan du skapa mervärde för så många fler!

Vill du arbeta som VD-koordinator med ansvar för löne- och HR-administration på ett entreprenöriellt bolag i en spännande tillväxtfas?

Publiceringsdatum
2019-01-14

Dina arbetsuppgifter
I huvudsak kommer du att arbeta med att stödja VD med dagliga administrativa och praktiska arbetsuppgifter så som;

• Hantera mail och telefonsamtal
• Koordinera, planera, dokumentera och följa upp möten
• Framtagning av presentationer och beslutsunderlag för VD/ledning
• Koordinering av externa arrangemang och personalaktiviteter

I tjänsten ingår också dagligt arbete med frågor inom lön- och HR-administration så som;

• Förberedelse och hantering av lön och tidsrapportering av ca 85 anställda
• Stöd inom HR-administration till Builda och till koncernens dotterbolag så som arbetsrättsliga frågor, rekrytering, introduktion av nyanställda och fackliga kontakter

I rollen som VD-koordinator är du även ambassadör för att koncernen arbetar utifrån Buildas värderingar Innovation, Kommunikation ochGlädje.

Kvalifikationer och egenskaper

• Eftergymnasialutbildning inom relevant område
• Ett par års erfarenhet av service och administration, gärna från tillväxtbolag
• Erfarenhet av HR- och löneadministration
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Ansvarsfull person med integritet och hög professionalism
• Kommunikativ och driven
• Relationsskapare
• Missar inga detaljer och har en förmåga att leverera och prioritera i högt tempo
• Goda svenska och engelska språkkunskaper
• Det är ett krav att du har körkort.

Tjänsten

Anställningen är på heltid och start enligt överenskommelse. Du blir anställd på Builda och PS Partner ansvarar för rekryteringsprocessen.

Ansökan

För frågor, kontakta rekryteringskonsult Lena Wadenby på 0723-30 60 61 alt. lena.wadenby@pspartner.se

Besök gärna www.builda.se samt Builda på LinkedIn.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PS Partner

Adress
PS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG

Kontorsadress
Första Långgatan 18

Jobbnummer
4553171

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PS Partner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PS Partner: