VD-assistent till Oscar Properties

Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Inhouse AB

Om kunden / About the Client
Oscar Properties är ett av Sveriges mest nytänkande fastighetsbolag. Med hjälp av de främsta arkitekterna, stor passion och en serviceorienterad organisation skapar de moderna bostäder med känsla. Under de verksamma åren har de sammanlagt byggt 500 bostäder och ytterligare 1 500 stycken ligger på ritbordet. Oscar Properties är ett ungt företag (med start 2004), vilket de ser som en styrka och grogrund för ytterligare expansion såväl som en förutsättning för att även i framtiden vara en kreativ injektion på den svenska marknaden.

Arbetsbeskrivning / Work Description
Rollen som VD-assistent innebär att assistera VD med kalenderhantering, bokning och koordinering av möten, resor, konferenser, leveranser och även en stor del privata ärenden. Du kommer även att ansvara för att hantera fakturor, reseräkningar/kvitton, kopiering, inbindning, arkivering, samt Power Point presentationer. Vidare kan även viss personalhantering förekomma.

Din profil / Your profile
Det är av största vikt att du är engagerad i ditt arbete, är stresstålig och mycket anpassningsbar. Du kommer arbeta dagtid och även kvällstid därför är det viktigt att du är mycket flexibel.
Du är service minded, prioriterar snabbt och har en god förmåga att kommunicera med medarbetare på olika positioner i företaget samt externa parter. Som person är du även spontan, energirik och redo att ge allt. Du är prestigelös och tar dig med glädje an både stora och små uppgifter. Du vågar ta plats och har lätt att bygga kontaktnät.
För att lyckas i rollen som VD-assistent bör du ha en väldigt hög stresströskel och stor kapacitet då det förekommer perioder med hög arbetsbelastning. Det är bra om du är van att jobba mot korta deadlines.

Du har en till två års erfarenhet av arbete som assistent, gärna i en kreativ miljö där det förekommer korta deadlines. Det är av största vikt att du behärskar engelska och svenska mycket väl i både tal och skrift. Talar du franska är det meriterande. Naturligtvis arbetar du obehindrat i Officepaketet och specifikt i PowerPoint. Det är även ett krav med körkort.

Övrigt / Other
Tjänsten är en tillsvidareanställning och skall tillsättas i omgående.

Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.

Upplever du ett Tekniskt Problem med din ansökan? Kontakta Daniel Lazar på 08 52 22 33 25 eller info@inhouse.se .

Välkommen!

Publiceringsdatum
2013-04-11

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-04-24
Ange följande referens när du ansöker: 618
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Lycke evelina.lycke@inhouse.se
Josefin Thörnert josefin.thornert@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Jobbnummer
1518561

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: