VD-assistent till framstående bolag

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.


Publiceringsdatum
2018-01-23

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.

Dina arbetsuppgifter
Vill du ha en viktig roll på ett expansivt och framstående bolag där du får möjlighet att påverka både din och företagets utveckling framåt? Då kan detta vara tjänsten för dig! För vår kunds räkning söker vi nu en VD-assistent för ett vikariat med start omgående och 1 år framöver. Tjänsten är till en början på 75 % för att sedan utökas till 100 % efter midsommar.

Som VD-assistent arbetar du med att stötta företagets VD i det dagliga arbetet. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

• Protokollföring, både interna och externa möten

• Planera, protokollföra och sköta administrationen kring koncernledningsmöten

• Administrera VD 's kalender

• Fakturering

• Förberedelse av presentationer

• I mån av tid stötta ledningsgruppen med det administrativa.

Vem är du?
Vi söker dig, gärna med ett brinnande intresse för finans, som har ett eller ett par års erfarenhet av liknande roll. Har du högskoleutbildning inom till exempel ekonomi eller kommunikation är det ett stort plus men inte ett krav. Du har med fördel arbetat i internationell miljö då större delen av arbetet sker på engelska och du är van vid att kommunicera på både engelska och svenska i tal och skrift.

Som person är du självgående och driven och du gillar att arbeta i ett högt tempo. Du är kommunikativ och social och van vid att hantera ett brett kontaktnät både externt och internt. Vi ser gärna att du trivs att arbeta i ett digitalt arbetssätt och att du har goda systemkunskaper. Vi lägger stor vikt vid att du är noggrann och strukturerad och att du har hög integritet.

Du erbjuds
Du blir en del av ett expansivt företag, där du får chansen att arbeta på hög nivå och utvecklas i en positiv och snabbrörlig arbetsmiljö! Kunden sitter just nu i Alvik men ska flytta till nyrenoverade lokaler på Kungsholmen i mars.

Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du är anställd som konsult hos Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbetar ute hos kund. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Amanda Rietz på amanda.rietz@jurek.se. Ansök på www.jurek.se

Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Rietz amanda.rietz@jurek.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3920446

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: