VD-assistent till familjär redovisnings- och revisionsbyrå

Delta Consulting AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Delta Consulting AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi söker nu för kunds räkning en VD-assistent med start omgående. Hos vår kund blir du en del av en anrik byrå med god sammanhållning och många nöjda kunder.

Vår kund
Vår kund är en anrik redovisnings- och revisionsbyrå med en familjär känsla på kontoret. Du blir en del av ett sammansvetsat team som strävar efter att utvecklas och att hela tiden bli bättre.

Din profil
Vi söker dig som gillar administrativa uppgifter och som är ordningsam och strukturerad. Du kommer att bli VD:ns högra hand och ansvara för att strukturera och planera upp vardagen och se till så att vardagen flyter på smidigt. Som spindeln i nätet blir du en viktig lagspelare på kontoret som har ordning och reda och sprider god stämning och lugn till dina kollegor.

Huvudsakliga ansvarsområden:
• Vara spindeln i nätet på kontoret och ha ordning och reda.
• Vara VD:ns högra hand och planera kalender och mötesbokningar.
• På sikt delvis kunna vara debiterbar i enklare uppgifter inom ramen för en ekonomiassistent.
• Administrera dokumentation fysiskt såväl som i digitala system.

Skallkrav:
• Mycket god administrativ förmåga.
• Förståelse för och lätt för att lära digitala verksamhetssystem och plattformar.
• Mycket god social förmåga och fungerar väl i grupp.
• Mycket god serviceförmåga och en positiv "vi löser det"-attityd.
• Långsiktighet i rollen.

Meriterande:
• Erfarenhet av liknande roller eller arbetsuppgifter

Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår sida!

www.deltaconsulting.se/lediga-jobb

Vid frågor, kontakta Christoffer Rozenbachs på Christoffer@deltaconsulting.se eller 073-928 59 86.
Välkommen med din ansökan!

Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa en helt ny standard.

Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.

Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.

www.deltaconsulting.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-12-06

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-31
Ange följande referens när du ansöker: 42
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Christoffer Rozenbachs Christoffer@deltaconsulting.se 073-928 59 86

Företag
Delta Consulting AB

Adress
Delta Consulting AB
Strandbergsgatan 12
11251 Stockholm

Kontorsadress
Strandbergsgatan 12

Jobbnummer
4496106

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Delta Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Delta Consulting AB: