VD-assistent till Bravura, deltid för student

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-02-04

Företaget
Bravura är ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige. Vi har utsetts till Gasellföretag tre år i rad och vårt långsiktiga mål är att fortsätta vår expansiva tillväxt med bibehållen lönsamhet. Idag finns Bravura i Stockholm, Göteborg och Malmö och startar i år upp ytterligare ett kontor i Sundsvall. På våra kontor arbetar drygt hundra medarbetare, men den största delen av våra anställda, idag cirka 500 konsulter, arbetar ute på uppdrag hos våra kunder.

Vår ambition är att vara en attraktiv arbetsgivare för dig som har engagemang, höga mål och trivs i en professionell och utmanande arbetsmiljö. Vi lägger stor vikt vid att hitta rätt person då vi ser våra medarbetare som vår största tillgång och viktigaste framgångsfaktor. Läs mer om vår företagskultur target='_blank'>här .

Arbetet är på deltid (1-3 dagar per vecka, främst heldagar) och du kombinerar tjänsten med heltidsstudier.

Kvalifikationer
Utbildning: Pågående universitetsutbildning på minst kandidatnivå, gärna inom ekonomi, management eller administration.
Erfarenhet: Minst 2 års arbetslivserfarenhet, hel- eller deltid, inom administration/service.
Programvaror/verktyg: Erfarenhet av att ha arbetat i Officepaketets delar Excel, Power point och Outlook.
Språk: Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Övriga krav: Du är en person som är van att prestera under press, exempelvis genom idrott, tidigare yrkeserfarenhet eller ett utmanande fritidsintresse.

Vi söker dig som har ett genuint affärsintresse och som i tidigare situationer visat prov på att du är handlingskraftig, ansvarstagande, snabblärd och noggrann. Du håller en hög servicenivå och vågar tänka själv. Givetvis delar du våra värderingar; engagemang, gemenskap och professionalism vilket innefattar att du har ett icke-diskriminerande förhållningssätt.

Övrig information:

Start: Marsl 2016

Plats: Stockholm, Hornstull

Lön: Timlön 120 kr exkl semesterersättning

Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08 - 400 240 50

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Extrajobb, deltidsjobb, student, assistent, VD-assistent, VD-sekreterare, administration, ekonomi, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
extrajobb ca 16 h per vecka, Deltid Tillsvidare

Ersättning
Timlön 120 kr exkl semesterersättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Evelina Nyström 08-40024050 evelina.nystrom@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2652296

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: