VD-assistent till ActiWay i Stockholm

TNG Group AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du ha en omväxlande och stöttande roll hos ett växande bolag? ActiWay söker nu en VD-assistent till sitt kontor i Stockholm.

Trivs du med att ha varierande arbetsuppgifter inom områdena ekonomi, administration och kundsupport? Vi söker en VD-assistent till ActiWay i Stockholm som kommer stötta olika funktioner inom bolaget. Låter det intressant? Sök tjänsten redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Rollen som VD-assistent är en ny spännande roll hos ett modernt tillväxtföretag som erbjuder stor variation och bredd. Utöver att stötta företagets VD i olika administrativa arbetsuppgifter som t ex att sammanställa rapporter och statistik innebär rollen också att arbeta brett och omväxlande inom områdena ekonomi, administration, kontor och kundsupport. Som VD-assistent kommer du ingå i ett positivt gäng som står för familjär stämning i ett innovativt företag där beslutsvägarna är korta och samarbete står högt på agendan. För rätt person finns det stora möjligheter att utvecklas inom företaget.Tjänsten är placerad i mycket trevliga lokaler centralt i Stockholm.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Som VD-assistent kommer du huvudsakligen att fungera som support för VD och ekonomichef men också stötta i övriga funktioner inom bolaget samt ha kontakt med kunder och leverantörer.

* VD-support: sammanställa statistik från CRM systemet (Lime) och rapporter från egna systemet i Excel gällande kunder och försäljning
* Ekonomisupport: fakturering, avstämningar, boka inbetalningar, leverantörsfakturor, kravhantering samt ha kontakt med kunder och leverantörer avseende frågor som rör ekonomi
* CRM systemet: registrera nya kunder samt underhålla systemet
* Kundsupport: kommunicera med kunder, användare och leverantörer via telefon och mail avseende tjänsten samt aktivt kontakta kunder och leverantörer
* Kontorsansvarig: ansvara för kontoret i sin helhet, t.ex. inköp och ta emot besökare

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är ett konsultuppdrag med tillträde omgående t o m 30 juni med goda möjligheter till förlängning eller rekrytering. Jobbet är på heltid under kontorstid 8-17 med möjlighet till flex.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har arbetat några år med liknande arbetsuppgifter. Grundläggande kunskaper inom förekommande arbetsuppgifter inom en ekonomiavdelning är ett krav för att du snabbt ska kunna sätta dig in i rollen. Du är en van systemanvändare och har mycket goda kunskaper i Excel, vilket innebär att du kan skapa mallar och pivotabeller.

Som person är du nyfiken och driven eftersom du ska vara orädd inför att hugga tag i det som behöver göras. För att lyckas i rollen är du utåtriktad då du kommer att ha många kontaktytor, både internt och externt. Är du intresserad av friskvård inom något område är detta ett stort plus.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-02-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Ek pernilla.ek@tng.se 0760-715571

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm

Kontorsadress
Västra Järnvägsgatan 15

Jobbnummer
3300671

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: