VD-assistent på deltid, cirka 12h per vecka med omgående start

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en kontorsansvarig/VD-assistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är en tillsvidare tjänst på deltid (cirka 30%) med omgående start. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Vill du arbeta på ett modernt bolag och ha en "allt-i-allo" roll där du är spindeln i nätet på kontoret samt stöttar VD:n så är detta en tjänst för dig! Med omgående start och tillsvidare söker vi dig som är mogen och noggrann och vill arbeta deltid som kontorsaansvarig/VD-assistent. Tjänsten kräver att du är självgående och prestigelös samt vågar ta egna beslut. Vi söker dig som tidigare arbetat med service i någon form och tycker det är roligt med varierade arbetsuppgifter. Viktigt är att du kan starta omgående och ser detta långsiktigt. Du kommer arbeta i moderna lokaler centralt i Stockholm där arbetstiderna är tre dagar i veckan mellan kl. 08:00-12:00/12:00-16:00 med möjlighet till flex.

Arbetsuppgifter

Som kontorsassistent kommer du exempelvis att:

• Ta emot och välkomna kunder
• Posthantering
• Ha hand om inköp
• Se till att det är snyggt och prydligt överallt
• Administrera deras hemsida
• Bokning utav resor
• Hantera olika dokumentationer
• Ha hand om olika beställningar
• Attestera fakturor och scanna in dem

VI SÖKER DIG SOM

• Har erfarenhet från servicebranschen
• Har arbetat med dokumentation tidigare
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
• Är initiativtagande och driven

Det är meriterande om

• Du arbetat med en liknande tjänst tidigare

Som person är du mogen och noggrann. Vidare är du självgående, prestigelös och är van att ha många bollar i luften.

ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Deltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-09-26

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3719971

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: