VD-assistent / manager assistant / chefsassistent

Bravura / Receptionistjobb / Stockholm
2017-05-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "VD-assistent / manager assistant / chefsassistent" (publicerad 2017-06-05) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-05-03

Företaget
Med omkring 1 000 medarbetare, produktionsanläggningar i Europa samt kontor i över 35 länder, är detta företag inriktat på att forska om, producera och leverera nafteniska specialoljor och bitumen till en växande global marknad. Företaget har funnits i Sverige sedan 1930-talet och i Sverige har företaget kontor och raffinaderi i Göteborg, Nynäshamn samt Johanneshov där denna tjänst är placerad. Företagskulturen beskrivs som familjär där värdeorden engagemang, samarbete och proaktivitet genomsyrar hela organisationen.


Dina arbetsuppgifter
Som VD-assistent arbetar du dedikerat för VD:n för ett av företagets affärsområden samt för det lokala businessteamet inom samma affärsområde. För dessa personer sköter du all service som är kopplad till deras administrativa behov och du har även global kontakt med anställda inom affärsområdet. Till dina arbetsuppgifter hör bland annat:

• Kalenderadministration och möteskoordinering
• Resebokningar, både nationella och internationella samt hantering av tillhörande reseadministration
• Support i interna och externa projekt/events
• Mötesförberedelser och skapande av presentationsmaterial
• Generell kontorsadministration
• Till viss del budgetansvar för kontorsinköp
• Uppdatering och administration i olika databaser och system
• Agera backup för receptionen

Arbetstiderna omfattar vardagar under tiderna 08.00 - 17.00, med möjlighet till flextid. Du är i denna tjänst anställd hos Bravura initialt under 6 månader men arbetar hos vår kund i Johanneshov. Det finns mycket goda möjligheter till förlängning av uppdraget.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst två års erfarenhet av att arbeta i en serviceorienterad roll, exempelvis som administrativ assistent eller motsvarande
• Goda kunskaper i Office-paketet. Erfarenhet av kalenderhantering i Outlook eller motsvarande program
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska

För att trivas i rollen är du en självgående person som genom ett starkt driv och engagemang har förmågan att strukturera och planera ditt arbete väl. Då du kommer arbeta nära VD och businessteamet trivs du med att samarbeta med andra såväl som att kunna ta egna initiativ och driva på ditt arbete och resultat. Då arbetet innefattar mycket nära dialog med olika medarbetare i organisationen har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Johanneshov
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Executive asssistant, chefsassistent, VD-assistent, administration, administratör, chefssekreterare, sekreterare, Stockholm, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Petra Landestål petra.landestal@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3474536

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: