VD-assistent, Interim

Chefspoolen i Sverige AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Chefspoolen i Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Chefspoolen är ett svenskt företag med verksamhet inom rekrytering, coaching och ledarskapsutveckling. Våra kunder finns över hela Sverige i det privata näringslivet och inom offentlig sektor.

Alla våra konsulter har lång egen chefserfarenhet - din garanti för ett lyckat resultat. Chefspoolen sätter sig snabbt in i företaget och förstår behov, förändring och utveckling. Vi hjälper våra kunder att nå sina mål genom rätt rekrytering och utveckling av chefer och specialister.

Våra kontor finns i Malmö, Göteborg, Stockholm och Skaraborg.

www.chefspoolen.se



Är du den vi söker?
Vill du arbeta som VD-assistent eller Executive Assistant hos ett väletablerat försäkringsbolag (captive) och ha variation i ditt arbetsliv? Är du tillgänglig nu eller har en månads uppsägningstid? Då är det en bra idé att läsa vidare.
Just nu har vi en förfrågan från en av våra kunder där de söker VD-assistent omgående på ett uppdrag på tre till nio månader. Våra kund har kontor i Göteborgs innerstad.

Publiceringsdatum
2017-01-23

Dina arbetsuppgifter
I rollen som VD-assistent eller Executive Assistant varierar dina ansvarsområden, men vanligt förekommande arbetsuppgifter kan vara:

• Hantera kalender för en eller flertal personer
• Bevakning av epost med sedvanlig hantering
• Resebokningar
• Boka möten, möteskoordinera och föra protokoll
• Förberedelser inför ledningsgruppsmöten & styrelsemöten
• Arrangera och koordinera evenemang samt konferens
• Skapa, uppdatera och binda in presentationer

Profil
För att lyckas i din roll som assistent är du flexibel, strukturerad och noggrann.
Du har ett positivt förhållningsätt och tycker om att ge service.

Vidare är du ansvarstagande, arbetar proaktivt och du kan prioritera bland uppgifter. Du drivs av att hjälpa andra och har en professionell framtoning då du kan komma att kommunicera med både kunder, kollegor och leverantörer. Du är en prestigelös person som kan ta i där det behövs samtidigt som du har hög integritet.

Du har tidigare arbetat som assistent och känner dig trygg i rollen.
Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och du är duktig på Officepaketet.

Övrig information
Anställningsform: Interim, inhyrd personal, tidsbegränsat
Omfattning: Heltid
Tillträde: Enligt överenskommelse

Information
För ytterligare information kan du vända dig till Chefspoolens rekryteringskonsult Staffan Engberg, 0768-154544, staffan.engberg@chefspoolen.se.

Så ansöker du
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval. Ansök gärna så snart som möjligt.
Du skickar in din ansökan via ansökningsknappen nedan.

Varaktighet, arbetstid
1 -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-02-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Chefspoolen i Sverige AB

Adress
Chefspoolen i Sverige AB
STORTORGET 13 A
21122 Malmö

Kontorsadress
STORTORGET 13 A

Jobbnummer
3277105

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Chefspoolen i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Chefspoolen i Sverige AB: