VD-Assistent / Chefskoordinator

Sandy Troffea AB / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sandy Troffea AB i Helsingborg

Vi expanderar och söker därför en VD-assistent/ Chefskoordinator för att avlasta vår VD och kontorschefs löpande arbete.

Arbetsuppgifterna kommer vara varierande och utföras från vårt kontor på Sundstorget 5 i Helsingborg.
Störst vikt vid rekrytering kommer ligga på personlig lämplighet och det kommer finnas ett stort utrymme för att utveckla rollen efter just dig i takt med att vi växer.

Vi vet inte om du är ung eller gammal, man eller kvinna. Erfaren eller inte... Det vi vet dock är att du har ett stort driv och är orädd för att ta dig an nya uppgifter. Kanske har du varit arbetslös en längre tid... tveka inte att söka ändå!

Du kommer arbeta närmast VD men även med att stötta vår kontorschef.

Vi söker dig som

• Har goda kunskaper i Officepaketet (Främst Word & Excel) m.m och tycker det är roligt att arbeta med bild och skapa diverse dokument.
• Har eget driv och snabbt blir självgående.
• Är kreativ och lite påhittig och tycker om att bolla idéer.
• Kan rodda i att ta hand om den löpande agendan för VD och kontorschef.
• Svarar på mail, telefon etc.
• Kan utföra viss mötesbokning ca 2 timmar per dag.
• Du behöver ha arbetat med mötesbokning/telefonförsäljning innan i någon form för att snabb kunna komma in i arbetet och förstå verksamhetens behov alternativt kan tänka dig en kortare upplärningsperiod (ca 1 månad) inom mötesbokning innan du kliver på denna tjänst.

Vänligen sök inte tjänsten om du inte kan tänka dig jobba med mötesbokning i mindre grad - detta är vår kärnverksamhet och vi önskar att alla i någon grad är delaktig i det arbetet.

Meriterande om du har erfarenhet av pensioner, försäkringar eller finans.

Vi är ett mindre företag som expanderar och vill hitta fler kollegor till vårt team där vi arbetar med ett par exklusivt utvalda kunder som vi hjälper med digital marknadsföring, mötesbokning och försäljning. Vi som driver företaget har mer än 20 års erfarenhet.

Vi är långt ifrån den typiska "callcenter" verksamheten då vi föredrar att vara färre anställda och där man är max 3 personer per rum - allt för att öka trivseln på arbetet så mycket som möjligt. På Sundstorget 5 hittar ni oss med vacker utsikt över såväl Öresund som Rådhuset och Kärnan.

Varaktighet, arbetstid
6 veckors betald semester per år samt 10 stycken s.k återhämtningsdagar fortlöpande under året för att främja en god hälsa. Vi erbjuder även kostförmån vilket innebär att frukost och lunch serveras på kontoret. Friskvårdsbidrag 5000 kr.

Publiceringsdatum
2019-03-08

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-29
Ange följande referens när du ansöker: VD-sekreterare

Kontakt
Jennifer Thorup jennifer@troffea.se 0101889889

Företag
Sandy Troffea AB

Adress
Sandy Troffea AB
Sundstorget 5
25221 Helsingborg

Kontorsadress
Sundstorget 5

Jobbnummer
4656643

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sandy Troffea AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sandy Troffea AB: