VD-assistent

Personalpoolen Mellansverige AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Personalpoolen Mellansverige AB är totalleverantör i personalfrågor. Vi rekryterar personal samt hyr ut personal för längre eller kortare uppdrag. Personalpoolen är ett väletablerat företag med verksamhet i Örebro med omnejd. Vi jobbar inom en rad olika brancher såsom bl.an industri, lager, ekonomi, IT, reception/växel samt även andra yrken.
Vi söker dig som är strukturerad och självgående med ett brinnande intresse för service.
Arbetet består av att boka resor, biljetter och hotellrum. Ansvara för att samla in rapporter och sammanställningar av dessa. Du kommer även ansvara för att almanackan hålls uppdaterad och efterfölj. Du kommer även bistå den övriga ledningsgruppen på 4 personer med diverse göromål.
Duktig på Svenska och Engelska. Duktig på IT-system, Excel och Powerpoint.
Van vid service och väldigt strukturerad.
Detta är en bemanning som för rätt person övergår i en anställning hos kundföretaget.

Publiceringsdatum
2011-05-20

Arbetstider och omfattning
Heltid/dagtid Tjänsteort Örebro

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-05-24
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Anna-lena Rydelius, 019-126005

Företag
Personalpoolen Mellansverige AB

Adress
Personalpoolen Mellansverige AB
BOX 121
70142 ÖREBRO

Jobbnummer
939891

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Personalpoolen Mellansverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Personalpoolen Mellansverige AB: