VD-assistent

OPG Väst Tjänstemän / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos OPG Väst Tjänstemän i Göteborg

Vi söker nu en Sekreterare som är ansvarig för administrativ support till vår kund i centrala Göteborg.

Om kundföretaget
Kunden är ett av Sveriges största investmentbolag.
Som långsiktiga investerare är deras uppdrag att bygga nya verksamheter inom bolaget genom att förvärva och vidareutveckla bolag med god tillväxt- och lönsamhetspotential.

Dina arbetsuppgifter
I denna roll får du möjlighet att arbeta i ett spännande bolag där dina dagar kommer att innehålla bland annat:
• löpande administrativt arbete
• boka möten och resor till VD och ledningen
• beställa kontorsmateriel samt praktiska sysslor kopplade till kontoret.
• skriva protokoll, dagordning samt redigera skriftliga dokument för VD och ledningsgrupp.
• till viss del att uppdatera websidor och utföra enklare ekonomi uppgifter.

Som sekreterare till vår VD och övriga i vår ledningsgrupp, ingår det i dina arbetsuppgifter att boka styrelsemöten och arrangemang, men även vanliga möten, kalenderbokningar och svara på telefonsamtal och mail.

Du kommer att vara den sammanhållande länken rent administrativt för två avdelningar och ansvara för att kontoret är representativt och välfungerande.

Din profil
Vi tror att du har några års erfarenhet som Administratör/Sekreterare från kanske managementkonsultbyrå, investmentbank eller annan investeringsverksamhet.
Vi förutsätter att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift samt har god kunskap i Officepaketet.

För att trivas i denna roll tror vi att du är van att arbeta nära ledning och VD.
Du förstår att din administrativa roll är viktig för att VD och ledningsgrupp ska kunna fokusera på andra arbetsuppgifter.

Som person är du noggrann och duktig på att ta snabba och välavvägda beslut när det behövs, du har hög integritet och har en vana att röra dig i affärsvärlden.

Du är en positiv och glad person som har service i dig.
Du har ett gott öga för detaljer och värdesätter ordning och reda både i dokumentation såväl som i kontorsmiljön och allmänna utrymmen.

Om vårt företag
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på över 40 orter i Sverige, och har över 3000 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss, eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-06-30

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-13
Ange följande referens när du ansöker: 7537
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tania Benitez tania.benitez@onepartnergroup.se

Företag
OPG Väst Tjänstemän

Adress
OPG Väst Tjänstemän
Södra Gubberogatan 8
41663 Göteborg

Kontorsadress
Södra Gubberogatan 8

Jobbnummer
4231586

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från OPG Väst Tjänstemän

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos OPG Väst Tjänstemän: