Vd-assistent

Telge Bostäder AB / Receptionistjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telge Bostäder AB i Södertälje

Telge Bostäder och Telge Hovsjö är Södertäljes största hyresvärdar med drygt 10 000 bostäder. Nu söker vi dig som kan assistera och stötta vår vd med främst administrativa uppgifter.



Vd-assistent på Telge Bostäder och Telge Hovsjö Som vd-assistent kommer du att underlätta vardagen för vår vd genom att planera och koordinera agendan, hantera korrespondens och lägga rätt prioritering på uppkommande information och frågor. I rollen ingår att förbereda möten, såsom presentationer, utskrift av mötesmaterial och reseräkningar. Övriga arbetsuppgifter består bland annat av fakturahantering, administrera information på intranätet, agera processutvecklare för flödet kring ledningsprocessen som en del av koncernens LEAN-arbete och assistera övriga medlemmar i ledningsgruppen.



I dina arbetsuppgifter ingår även att sitta som sekreterare i styrelsen och ledningsgruppen. Där innebär dina arbetsuppgifter bland annat att:



Ansvara för styrelsens och ledningsgruppens administration, framtagande och kvalitetssäkring av styrelsehandlingar och handlingar till ledningsgruppen.
Planera externa och interna ledningsmöten, resor, konferenser etc.
Bistå ledningen vid kontakter och möten med koncern, myndigheter och externa intressenter samt samordna och skriva remissvar.


Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid.



Personliga egenskaper Vi söker dig som är självständig, strukturerad och van att ta initiativ. Du trivs i en roll där du håller en hög servicenivå, är prestigelös, trygg i dig själv och har förmåga att hantera konfidentiell information. Vidare tror vi att du är duktig på att hantera flera arbetsuppgifter parallellt och kunna prioritera efter behov. Våra kärnvärden - öppen, enkel, personlig och modig - genomsyrar hela vår verksamhet och du behöver känna dig bekväm med dem.



Publiceringsdatum
2017-04-04

Kvalifikationer
Gymnasial utbildning.
Flera års erfarenhet från liknande roll med administrativt arbete i ledningsgrupp.
Kunskaper i Office-paketet.
Svenska i tal och skrift.
B-körkort.


Meriter

Eftergymnasial utbildning.
Kännedom om dokumenthantering.
Bakgrund från fastighets- eller byggbranschen.
Flerspråkig, gärna engelska och arabiska.


Jobba hos Telge Vi uppmuntrar våra medarbetare att utvecklas genom tjänster som erbjuder variation i arbetsuppgifterna och ett stort mått av frihet under ansvar. På Telge finns goda karriärmöjligheter och en kultur som ger dig möjlighet att påverka på allvar. Det är viktigt att alla som arbetar här mår bra och därför erbjuder vi även friskvårdsbidrag. Vi är en organisation som strävar efter mångfald och jämlikhet.

Kontakt Telge Bostäder samarbetar med Manpower i denna rekrytering. Är du intresserad av tjänsten ansöker du via länken nedan. Bifoga CV samt personligt brev där du berättar varför du söker tjänsten. För mer information är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Maria Stenbäck på telefon 08-736 19 04.



Vi har redan gjort vårt medieval och vill inte bli kontaktade av andra säljbolag.



Sista ansökningsdag Intervjuer och urval kommer att ske löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt, men senast 25 april 2017.



Sökord: assistent, vd-assistent, sekreterare, administratör.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare

Ersättning
Enl avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-04-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Stenbäck

Företag
Telge Bostäder AB

Adress
Telge Bostäder AB
Box 633
15127 Södertälje

Kontorsadress
Storgatan 42

Jobbnummer
3418365

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telge Bostäder AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telge Bostäder AB: